@nicoleblog_cz

12.11.15

ALVERDE - regenerační šampon a balzám na vlasy

Ahooj,

dnes tady pro Vás mám něco z vlasové kosmetiky. Je to Šampon a balzám na vlasy od značky Alverde, kterou můžete najít v drogérií DM.


ALVERDE regenerační šampon na vlasy - 200 ml
je určen pro poškozené a lámavé vlasy
má jemné složení s cennými výtažky z hroznů a avokáda a s pšeničnými proteiny vlasy posiluje a intenzivně o ně pečuje. Glycerin chrání vlasy před vysoušením a dodává jim vlhkost. Vlasy jsou hebké, lesklé a snadno se rozčesávají. 

Použití: nanést do mokrých vlasů, nechat chvíli působit. Poté důkladně opláchnout.

Neobsahuje syntetické, vonné, barvící a konzervační látky. Bez obsahu silikonu a látek na bázi minerálních olejů. Vegan kosmetika. Dermatologicky testováno. Vyrobeno v Německu.

ALVERDE regenerační balzám na vlasy - 200ml
Balzám s výtažkem z avokáda a bambuckého másla posiluje vlasy a dodává jim vyživující péči. Rostlinný glycerin chrání vlasy před vysoušením. Vlasy jsou hydratovány, lépe se rozčesají a získají přirozený lesk.

Použití: nanést do mokrých vlasů, nechat chvíli působit. Poté důkladně opláchnout.

Obsahuje suroviny z biologického kontrolovaného hospodářství. Neobsahuje syntetické, vonné, barvící a konzervační látky. Bez obsahu silikonu a látek na bázi minerálních olejů. Vegan kosmetika. Dermatologicky testováno. Vyrobeno v Německu.

Mé dojmy po vyzkoušení:

Vůni to nemá výraznou. Voní to kysele,ale dobře kysele :D je to taková letní citrusová vůně. Já tyto výrobky použila poprvé dohromady, po umytí šamponu jsem nanesla kondicionér. Vlasy byly po umytí uhlazené, dost dobře se daly rozčesat, vlasy mi to netahalo ani nelámalo, což je fajn, protože u jiných šamponu jsem vždy i po nanesení kondicionéru, který by měl být i na snadnější rozčesávání, tak se mi vlasy rozčesávaly dost špatně. Po uschnutí jsou takové hydratované, nejsou mastné, ale jsou těžší, příjemné na dotek, dobře se s nimi pracuje. Vypadaly přirozeně, hydratované. Rychleji se však mastily. 
Po použití pouhého šamponu bez balzámu se vlasy rozčesávaly už hůř, ale pořád dobře. Nejsou takové těžké, jsou vzdušné, nemastí se tak rychle, dobře se s nimi pracuje. Dostávají přirozený vzhled.
Šampon dobře pění, balzám stačí opravdu o velikosti vlašského ořechu, doporučuji ho pouze do délky, jinak by se Vám vlasy u hlavy začaly mastit rychleji a já tuto chybu udělala.

Mě tato vlasová kosmetika od ALVERDE nadchla, určitě do ní půjdu znovu. Jak jsme mohli výše přečíst, je bez silikonů. Cenově jsou tyto dvě věci dohromady cenově dostupné :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!