@nicoleblog_cz

10.11.15

Argan Oil Volume Mascara - Gabriella Salvete



Ahoj, 

dnes to bude o této listopadové novince od Gabriella Salvete. Jedná se o Argan Oil Volume Mascara, je to objemová řasenka, která by měla být pro citlivé oči, je s arganovým olejem, který řasy vyživuje, posiluje, hydratuje a dodává jim objem. Co slibuje to splnila, a ještě mi je hezky prodloužila. Řasenka se se dobře smývá i vodou, ale já stejně ještě vždy použiji oční odličovač :)

Obal má krásný fialovo-metalový, což já můžu. Konzistence řasenky není ani moc tekutá ani suchá, je tak akorát. Kartáček má takový větší, zaoblený, není ani dlouhý ani krátký, je akorát, avšak se s ním musíte naučit zacházet, jinak by mohlo dojít ke slepení řas, což mě se na jednom oku, konkrétně na horním víčku stalo, ale myslím si, že to bylo nanesením většího množství řasenky. Dělá pěkné řasy, a s Vaší šikovností by se řasy neměly k sobě slepovat :)

Určitě je to jedna z mnoha řasenek z drogérie, která stojí za to si jí koupit a vyzkoušet ji.

Já ji koupila v Rossmannu, stojí bez nějaké akce kolem 149Kč :)

Nemohla jsem dospat ráda abych jí mohla osobně vyzkoušet, a myslím si, že výsledek je úžasný. Já osobně jsem z ní nadšená :) Většinou jsem používala pro objem řasenku od Miss Sporty, xxl volume, takovou modrou, ale o tom příště :) ...

Můj výsledek


Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!