@nicoleblog_cz

12.11.15

Dermacol Compact powder - kompaktní pudr

Mám tady něco o tomhle pudru. Pudr jsem zakoupila v drogérií Teta. Koupila jsem si ho z toho důvodu, protože jsem doma žádný neměla a chtěla jsem vyzkoušet něco od značky Dermacol. Já nepoužívám tekutý makeup, používám pouze pleťový krém od Bione cosmetics, který je taky vhodný jako podkladová báze pod makeup a spolu s ním pouze tuhý korektor na zakrytí nedokonalostí, který je ovšem třeba taky něčím zapudrovat. Sáhla jsem po pudru této značky, který mám v odstínu č. 03 a je s takovým reliéfem krajky. Má lehkou texturu a je s vitamínem E. Perfektně přilne k pleti, zmatní ji a vydrží takhle poměrně dlouho :) Po nanesení vytvoří takový sametový matující povrch, který je jemný na dotek. Pudr má dokonce i příjemnou vůní, což mně mile překvapilo :) 
Je určen pro normální a smíšenou pleť, kterou já mám, tak je pro mně ideální. Jsem ráda že jsem si ho koupila, určitě do něj půjdu znovu a doporučila bych ho i mladým slečnám, které s líčením začínají a mají problém hlavně v pubertě s tím, že se jejich pleť více mastí a leskne se. Je cenově dostupný, stojí 89Kč :)

Já už ho mám párkrát vyzkoušený a je super :)





Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!