@nicoleblog_cz

26.11.15

DM BALEA - shower gel - Vanille & Cocos, Frozen Breeze

Ahooj,

dnes trochu odbočíme, dnes se to nebude týkat dekorativní kosmetiky, ale kosmetiky tělové. 

Je to o těchto dvou sprchových gelech od značky Balea, kterou naleznete v drogérií DM :)

Já si asi více jak před měsícem koupila sprchová gel od této značky s vůní vanilky a kokosu. Miluji tyto dvě vůně, tak jsem se rozhodla je vyzkoušet. 

Vydržel mi asi měsíc a půl, celkem dost pění a vůně je opravdu neodolatelná. Já ho mám už spotřebovaný a tak jsem neodolala a pořídila jsem si další a to ten s vůní malin a fialek. Je to nějaká zimní limitovaná edice a myslím, že těch limitek tam bylo na výběr více :) 

Jako, není to zase nějak extra kvalita, je to drogérkový výrobek za fakt malou cenu, ale i tak má co nabídnout. Neměla jsem nějak pocit vysušené pokožky, ale ani nebyla nějak extra hydratovaná, prostě je to přiměřené k ceně výrobku :)

Na výběr je asi z deseti vůní, nepočítala jsem to, ale mimo to mají i různé pěny do koupele, které já nepoužívám, protože preferuji raději sprchu než vanu :) 

Jak můžete vidět třeba i těchto sprcháčů, tak Balea má hezky dělané obaly ne jen u těchto produktů, ale má hezky dělané obaly třeba tekutých mýdel, pěn do koupele, krémů na ruce atd... Určitě koukněte :)

Určitě bych si koupila opět něco od této značky :), tohle bylo cenově hoodně dostupné, 300 ml :)


Popisek




Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!