@nicoleblog_cz

16.11.15

GLISS KUR - denní elixír s oleji

Ahooj,

dnes tady mám něco opět z vlasové kosmetiky. Je to od značky GLISS KUR  je to denní elixír s oleji.

Já ho používám třeba tehdy, když si umyji vlasy jen šamponem a do vlhkých vlasů, pouze do délky nanesu tenhle olej. Vlasy se mi dají pak lépe rozčesat a konce vlasů nemám tolik vysušené. Nebo druhá varianta je ta, že ho nanesu na suché vlasy a taky pouze jen do délky. Olej jim potom přidá takový přirozený lesk a vlasy vypadají zdravěji, hlavně ty konce. Já ho mám už rok a stále tam ještě něco mám, používám ho skoro po každém umytí vlasů, stačí ho vážně trochu. Je sice mastnější, ale mě to nevadí, já si zvykla :) Je cenově dostupný, já ho dostala spolu se šamponem a kondicionérem. Určitě bych do něj šla znovu, není špatný a navíc dlouho vydrží :) Má takový zlatý obal, dávkování má na pumpičku, je to takový hustší olej :)

Tento olej je určen pro velmi suché a poškozené vlasy.

Prokázaná činnost
  • vyživuje a uhlazuje vlasy
  • nezanechává zbytky
Uhlazení a lesk
  • intenzivní regenerační péče i pro velmi poškozené vlasy. Denní elixír s oleji pečuje o velmi poškozené a suché vlasy, zajišťuje jim lesklý vzhled a uhlazení.
3 způsoby aplikace
  • regenerace vlasů před umytím
  • bezoplachová péče po umytí na ručníkem vysušené vlasy pro intenzivní péči bez zatížení
  • závěrečná péče na suché vlasy pro lepší poddajnost a lesk


Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!