@nicoleblog_cz

24.11.15

L´Oréal Paris Shine Caresse Lip Gloss




Ahooj, 

tak máme tu další čtení. Tentokrát to bude o něčem od značky L'Oreál Paris.

Jedná se o lesk na rty od této značky, který jsem stihla dnes koupit ve slevě. Jeden jsem už měla předtím, ale tak jsem si jej oblíbila, že jsem čekala nedočkavě na další výprodej těchto lesků.

Já si je koupila v odstínu 300 JULIET A 101 LILOTA, protože jsem tmavší typ tak tyhle jsou pro mně ideální. Pigmentace je dost dobrá, příjemně voní, lehce se nanáší a mají celkem i dlouhou výdrž. Rty opravdu neslepuje, lesk nelepí, nevysušuje.

Má opravdu krásný obal, takový zlatý lesklý. Lesk se otevře klasicky otočením :)



Momentálně tento výprodej měli v drogérií Rossmann a stál jen pouhých 49kč. Cena byla původně, nebo ještě je kolem 200kč :)

Popis:
Neuvěřitelně svěží a zářivá barva díky lehkému složení. Lesky Caresse s obsahem vody a lehkých olejů dodají vašim rtům svůdný závoj a krásně je prozáří. K dispozici v 8 odstínech ze kterých si vybere jednoduše každá žena.

Vlastnosti:
  • žádné lepení
  • svěžest po celou dobu
  • snadná aplikace



Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!