@nicoleblog_cz

23.11.15

MISS SPORTY - CAT'S EYE LINER


Ahooj, 

dnes tady mám takovou ukázku denního líčení očí s očními linkami ve fixu od MISS SPORTY.

Na oči jsem použila klasicky stíny, rozjasňovač do do vnitřního koutku oka a nanesla jsem linku.

Výsledek není špatný, ale tato černá linka není nějak moc pigmentovaná, je potřeba ji nanést alespoň ve dvou vrstvách v časovém rozestupu. 

Kvalita linek ve fixu není velká, ale na takové to líčení pro začínající slečny postačí. Já s tímto produktem spokojená nejsem. Možná jediné plus je to, že se nerozmazávají a dají se lehce smýt :)

Výdrž fixu není nějak dlouhá, po častém užívání fix vysychá a pigmentace není už tak výrazná. S tím se ale počítá...

Stojí zhruba kolem 69KČ, je dostupná v černém, hnědém, modrém a zeleném odstínů :)


2 komentáře:

  1. Tento fix je podle mě úplně strašný. V půlce dne jsem ho měla už rozmazaný přez celé vičko.

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím, je strašný, už si ho více nekoupím. S tím rozmazáním nevím jak to je, já si linky nedávám na běžné nošení :) podle mně, tento produkt je propadák :)

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!