@nicoleblog_cz

12.11.15

MISS SPORTY - nail polish

Další  příspěvek bude o lacích na nehty od MISS SPORTY,

já mám celkem laky od této značky ráda, ale u světlých odstínů si nejsem jistá zda je koupit či ne. Koupila jsem si před nějakou dobou tyto tři laky, dva světlé a jeden tmavý odstín. U světlých odstínů se musí nanést až tři vrstvy laku, což je dost, ale když se udělá časový rozestup mezi nanášením vrstev, lak schne rychleji. Jedna vrstva kolem té 1 min. U tmavých laků stačí i jedna vrstva, ale pro větší barevný efekt nanáším vždy dvě. Taky rychle schne už po 1 min. Světlé odstíny mi však na nehtech udělaly fleky, jsou to světlé odstíny, pigmentace není tak vysoká. U světlejších odstínů doporučuji jako podklad dát lak bílý, který pigmentaci laku zlepší. Laky se hezky lesknou. Štěteček mají takový klasický kulatý, ani dlouhý ani krátký, dobře se s ním pracuje. Výdrž laku 3-4 dny.
Laky doporučuji před použitím řádně protřepat.

MISS SPORTY má na výběr jak z laků 1 min., tak laky s gelovým efektem i efektem matným. Stojí od 29-45 KČ.

Z těchto tří laků nejčastěji používám ten nejtmavší č. 135, který nosím celoročně :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!