@nicoleblog_cz

13.11.15

MISS SPORTY - OHH TAN SO FINE! DUO BRONZINGOVÝ PUDR


Ahoj, chtěla bych se s Vámi podělit o takovou recenzi k tomuto pudru. Tento pudr by měl být jako:
  • pro stále opálený vzhled
  • vhodný i na tělo 
  • měl by pomáhat tvarovat tvář jako tvářenka.
Já si ho koupila, protože jsem byla na něj zvědavá, avšak mě celkem zklamal. Miss Sporty není zase tak kvalitní dekorativní kosmetika co se týče pudrů apod., ale i přes to mě neodradila koupě tohoto bronzového pudru. Já si ho koupila v odstínu 002 perfect brunette a šla ho vyzkoušet. Tmavší odstín se nanášel štětcem dobře, je matný, vhodný na konturování. Udělal takový hezký bronzový odstín. Světlejší odstín se nanášel štětcem už o dost hůř, má být takový se třpytem, ale efekt na tváři skoro žádný. Z těchto dvou tedy používám na to konturování pouze matný odstín. Já si ho koupila někdy na začátku léta, kdy jsem měla pleť opálenější a chtěla jsem ji dodat ještě takový Bronzový vzhled. Na to, že stojí 89Kč jsem čekala něco více, gramáž to má slušnou, ale určitě si ho už nekoupím, a za tu cenu se dají i v drogérií sehnat bronzové pudry v lepší kvalitě, za mě tohle ne :)


U tmavšího odstínu nebyla pigmentace tak špatná jako u světlejšího odstínu, ale aby jsem mohla nanést alespoň prstem trochu toho světlejšího odstínu, musela jsem ho trochu nehtem seškrábat aby byl prašnější, a potom ho nanést, protože byl velmi tuhý a nedal se nanést ani štětcem :D :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!