@nicoleblog_cz

15.11.15

MOJE- Tužka na oči # 03



Dobré ráno,

mám tady něco od dekorativní kosmetiky MOJE. Je to tužka na oči, v odstínu 03. Je taková hnědo-bronzová. Na očích vypadá dost dobře.
Já si jí pořídila proto, protože jsem jí chtěla vyzkoušet, má dobrou pigmentaci a na léto se mi dost hodila k takovému každodennímu líčení. Nepoužívám ji jenom v létě, ale celoročně. Vždy použiji jen tuhle tužku, dám ji na celou linku horního víčka, domaluji řasy a je hotovo. 
Na výběr je dost pěkně dělaných odstínů. Já mám hnědé oči, tak jsem chtěla něco, co mi je ještě více podtrhne. 

S tužkou jsem nadmíru spokojená, vypadá opravdu hezky, má takový kovový efekt, a opravdu vypadá dobře. Hezky drží a z oka neslézá. Určitě si každá najdete svého favorita mezi těmito tužkami na oči. Jedna stojí asi kolem 39Kč. Ceny a výrobky od tího značky jsou k náhlednutí zde: http://www.kosmetikamoje.cz/

  



Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!