@nicoleblog_cz

13.11.15

NYC - mosaic face powder

Asi jako poslední dnešní věc tady mám tento pudr. Je to od značky NYC, kterou najdete ve více barevných variantách v drogérií Rossmann a já ho mám v odstínu 732 pink cheek glow. NYC ho uvádí jako pudr, ale já ho používám jako tvářenku. Na tváři to udělá takový narůžovělý přirozený nádech, takové to "zdravíčko". Kvalita výrobku není tak špatná, ale není ani nejlepší. Já jak jsem už níže psala, že nepoužívám tekutý makeup, jen podkladovou bázi a korektor, tak mi to neudělá jednotný efekt, udělá mi to fleky. Možná je to tím, že je to drogérkový výrobek a pigmentace a kvalita není zase taková jakou jsem očekávala, ale ani mě nezklamal. Je ho poměrně dost, mám ho delší dobu, stačí ho opravdu trochu. Nepráší, je matný. Myslím si, že na takové to jemné líčení postačí, nenadchne ani neurazí :) Cenově dostupný, ale kvalita by mohla být lepší. Já za sebe do tohoto produktu po spotřebě už nepůjdu :)



Taková je pigmentace ve větší vrstvě, což není špatné :)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!