@nicoleblog_cz

11.11.15

Rival de Loop Young - XXL Eyeshadow 02 rose

Ahooj, 

dnes tady mám věcičku od Rival de Loop Young. Jedná se o paletku očních stínů. Paletku jsem zakoupila v drogérií Rossmann a stála kolem 120,-

Je to paletka XXL 02 rose o dvanácti odstínech, matných i s perletí. Paletka má i svou "sestřičku" XXL 01 nude, která taky nevypadá vůbec špatně, ale mně nadchla více 02 rose. 



Paletka má klasický plastový obal, je křehčí, ze slabšího plastu. Paletka je bez zrcátka.Najdete v ní pěnový aplikátor, který je celkem k ničemu, takže jsem jej vytáhla aby mi v ní nedělal neplechu.

Stíny jsou prašnější, tmavší odstíny jsou pigmentovanější, zbytek je už pigmentovaný méně.

Se paletkou se dá nalíčit, ale nic extra to není. Je to prostě průměrný drogérkový produkt a i někdy v těch drogérkách se dá najít něco lepšího, než je tohle :)

Oční stíny by měly být z vysoce kvalitních surovin. Rival de Loop Young je německá značka, která nemá jen dekorativní kosmetiku, ale i kosmetiku pleťovou.



Stíny vypadají takhle na pohled hezky, ale při nabírání štětečkem práší a opadávají. Ta paletka je celkově hezky sestavena, ale pigmentace by mohla být lepší.

Obzvlášť ten vínový je velice hezký. Paletka je pro mě neuspokojivá.

Paletku si nedovolím doporučit, ale vystačila by holčinám, které s líčením teprve začínají a nechtějí nic moc utrácet za drahé stíny :)

Rival De Look Young má v nabídce však i metalické oční stíny, jak v paletkách tak i mono stíny, které vypadají celkem dobře. Mají i různé bronzery apod., tohle mě však nijak nezaujalo :)

Hezký zbytek dne, NB.







2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Ano, je hezká, barvy má hezké, barvy jsou nanesené bez podkladové báze na oční stíny

      Vymazat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!