@nicoleblog_cz

8.11.15

MISS SPORTY 033 PURPLE CRUSH

Tento příspěvek se bude týkat rtěnky od MISS SPORTY.

Rtěnka je v odstínu č. 033 purple crush a myslím si, že teď na podzim je jako dělaná. Rtěnka má dobrou konzistenci, není krémová, ale je dobře roztíratelná. Nestéká ze rtů, dobře se nanáší, neleze do vrásek a rty nevysušuje, ale výdrž jsem zase až tak nesledovala. Já si rtěnku nanáším na rty dle potřeby. Rtěnka je se třpytem, který mi nevadí. Pigmentace na tak levný produkt a ještě od Miss Sporty je výborná. Má klasické otvírání s víčkem, vysouvací. Za mě tuto rtěnku určitě ano, stojí pouhých 59,- což je dost přijatelná cena :)

Otázky ohledně tohoto produktu a dalších jiných piště prosím dolů do komentářů, děkuji :)

Zde obrázky k nahlédnutí:








Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!