@nicoleblog_cz

8.11.15

DEKORAČNÍ OSVĚTLENÍ - SVĚTELNÉ MÍČKY

Ahoj,

mám tady svůj první tutorial na "světelné míčky", které jsem udělala dceři do pokoje nad postel. 

Pod obrázek Vám hodím adresu odkazu k návodu, který není mou prací, ale do budoucna se Vám budu snažit nějak zdokumentovat i postupy :)


Míčky by se měly nechat schnout alespoň jeden den aby lepidlo zaschlo a míčky držely tvar. Mě se však míčky začaly přes noc vyfukovat a některé ztratily na tvaru, ale zase tak špatně do nedopadlo :)


Budeme potřebovat:


  • světýlka, já měla řetěz se dvanácti světly
  • lepidlo Herkules
  • nafukovací balonky, já jich použila dvanáct, podle světel na řetězu, určitě jsou lepší balonky menší velikosti aby měly hezky kulatý tvar, já je ovšem nesehnala, ale dá se to i s většími
  • vyšívací bavlny - dle barev vlastního výběru
  • misku
  • vodu
  • štětec, já míčky namáčela celé v lepidle a potom jsem přebytečné lepidlo z nich opatrně vymačkala
Zde je můj konečný výsledek:





Odkaz na návod:

https://www.youtube.com/watch?v=hYt_vn6P3VA&index=9&list=LLSGI05VhHOCVJmKMcRqAkiA

3 komentáře:

  1. Super! Také jsem se chtěla pustit do této výroby. Ale ještě jsem se k tomu nějak nedostala. :)
    Budu ráda, když se mrkneš na můj blog, když budeš mít chvilku času a třeba bychom se mohli vzájemně podpořit. :)

    jennytailor

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za sledování,

      výroba těchto míčků je opravdu snadná, určitě do toho jdi :) jen je potřeba dát lepidlo opravdu všude tak, aby se se při zaschnutí bavlnka nezačala odmotávat :)

      Vymazat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!