@nicoleblog_cz

16.12.15

A je to doma!- E.L.F. COSMETICS


Ahooj, 

tak mám tady takový info článek.

Před pár dny jsem si koupila tuto E.L.F. GEOMETRIC 32 eyeshadow a set pěti NATURALS očních stínů  + štětec, který "má" být na pudr, ale zdá se mi dost malý na to aby byl na pudr, ale své využití určitě najde.

Ti z vás kdo sledujete FB stránky od e.l.f. kosmetiky, ten mohl do 14. 12. 2015 nakoupit jejich produkty za VELMI výhodné ceny.

Každá z uvedených věcí mě stála 49,- ... celkem necelých 150,- a to znamená, že tohle se vyplatí :)

Já jsem ráda, že jsem tento krok udělala a nadělila jsem si to pro sebe jako takového předčasného Ježíška :)

Dodání bylo do 3 dnů, bylo to  velmi rychlé dodání ještě takhle před Vánoci. Věci mi přišly nepoškozené, což jsem ráda, nerada bych zboží vracela zpět :)

V příštích dnech vám udělám na tohle takovou "foto"recenzi, kde vám nafotím pigmentaci stínů atd., atd., ... 


Tak hezký zbytek dne a sledujte novinky na blogu :)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!