@nicoleblog_cz

11.12.15

Doplňky stravy - Biotin a Biosil plus

Ahooj,

tak máme tu konečně pátek slíbený článek o doplňcích stravy.

Bude to o dvou doplňcích, jeden se jmenuje Biotin plus a druhý Biosil plus, oba by měly přispívat k lepšímu stavu vlasů, nehtů a pleti.


Biotin plus

V této krabičce naleznete takové obyčejné plato tablet spolu s příbalovým letáčkem. V celém platu je 60 tablet, mělo by Vám to vydržet na dva měsíce. 

Tenhle doplněk se používá 2-3 měsíce po té je potřeba si dát alespoň měsíc pauzu před začátkem používání dalšího balení.

Tablety nemají žádnou specifickou vůni, barvu mají bílou, nenadýmají.

Používá se 1 tableta denně, stojí kolem 65,-

Výsledek - já jsem si po používání těchto tablet nevšimla žádného zlepšení stavu pleti ani nehtů, vlasy mi porostly ale padat mi nepřestaly. Používala jsem ho 3 měsíce a za ty tři měsíce jsem zaregistrovala pouze to, že mi vlasy porostly asi o těch 5 cm. Ovšem, že každému vlasy rostou jinak. Vlasy se i jinak chovaly, zdály se mi jemnější, lesklejší a poddajnější.

Z tohoto jsem celkem zklamaná kvůli těm nehtům, protože se mi nehty začaly od té doby více lámat a třepit.






Dalším doplňkem stravy je Biosil plus

Tablety je opět 60, jsou v tmavé šroubovací lahvičce.

Tablety se používají měsíce dva, po té je opět nutné mít alespoň měsíc pauzu před používáním dalšího balení.

Barvu tablety mají opět bílou, vůní takovou mátovou.

Někomu se může zdát, ho že tablety nadýmají, já tohle nezaregistrovala.

Denně se používá 1-2 tablety, já používala jednu, měla jsem ho na dva měsíce.

Stojí kolem 65,-

Výsledek - U tohoto doplňku jsem opět nezaznamenala zlepšení stavu pleti, ale nehty jsem měla takové více vyživené, nelámaly se mi ani netřepily. Byly pevnější a rychleji mi dorůstaly. U vlasů jsem zase až tak růst vlasů do délky nezaznamenala, ale výsledek tam byl,  vlasy mi padaly méně a taky mi všude mezi vlasy vyrašily takové malinkaté vlásky a cítila jsem, že se mi i vlasy zahustily. 

Určitě je tento produkt lepší než produkt uvedený výše.



Myslím, si, že já sama bych se vrátila k výrobku Biosil plus, protože mě zaujal více něž Biotin plus. Zkoušela jsem to opravdu oba dva. 

 Doplňky stravy, které vyživují vlasy jsou potřebné, protože šampon, kondicionér a různé masky, oleje apod. někdy nepomohou. Občas je opravdu potřeba ty vlasy vyživit i zevnitř. To samé jako nehty i tu pleť :)

Na příště mám v plánu ještě otestovat doplněk stravy Cemio Panthenol 40mg s biotinem cps.60+20. Tenhle si taky celkem známé vychvalují, tak uvidíme, jak bude působit na mně :)

Přeji hezký páteční den a užijte si víkend :)



Veškeré novinky o nadcházejích článcích můžete najít v nabídce pod nadpisem "Zprávičky".












Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!