@nicoleblog_cz

17.12.15

e.l.f. EYESHADOW - 5 ti dílna sada očních stínů - NATURALS


Tak máme čtvrtek a já mám pro Vás dnes slíbenou recenzi na tyto oční stíny od kosmetiky e.l.f. :)

Jedná se o tuto 5ti dílnou sadu očních stínů, kterou jsem zakoupila přes e-shop e.l.f. kosmetiky. 

Sada je v takovém hezkém balíčku, stíny jsou ve šroubovacích kalíšcích po 5x2g.

Kosmetika není testovaná na zvířatech :)

Tyto stíny jsou výborně pigmentované, nepráší a když už tak úplně minimálně. Stíny nejsou matné, dobře se nanáší :)


Na ruce mám stíny od nejsvětlejšího po nejtmavší.

Nejsvětlejší stín by se dal použit taky jako rozjasňovač, v malé vrstvě :)


Já jsem z nich nadšená, věřím, že se s nimi bude dobře pracovat. S těmito stíny jsem spokojená :)





2 komentáře:

  1. Tyhle stíny jsem chtěla dlouho vyzkoušet. Díky za recenze :)

    http://inkablogger.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že tahle recenze pomohla. Stíny mohu doporučit, jsou dobře pigmentované. Jejich pigmentace je mnohem lepší než pigmentace u jejich Geo paletek :)

      Vymazat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!