@nicoleblog_cz

17.12.15

e.l.f. GEOMETRIC32 piece eyeshadow palette



Tak jako další takhle při čtvrtku tady mám geo paletku od e.l.f. kosmetiky.

Paletka mi přišla v takové krabičce, obal má klasický plastový se štětečkem uvnitř. Je nepoškozená, za co moc chválím :)

Má 32 očních stínů, je dobře dělaná, některé stíny jsou pigmentované více a některé zase méně. U některých se však může stát, že budou na sebe dost podobné :)

Možná takový nedostatek je ten, že jsem jí čekala větší, protože u těch malých trojúhelníčků toho stínů větším štětečkem moc nenaberu, ale to už je jen tak pro detail.

Barvy jsou jemné, přirozené, dají se využít celoročně, jsou málo pigmentované.

Kosmetika není testovaná na zvířatech, za mě +.

Tato paletka odpovídá její ceně. Paletka práší celkem dost, na očích světlejší stíny moc vidět nejsou, ani s bázi pod oční stíny to není žádná sláva, tmavší stíny jsou na tom už lépe.



Stínů je opravdu 32 :D :)
Klikněte pro zvětšení :) snažila jsem se to nafotit tak aby ty barvy hezky vynikly :)

Paletka mě zklamala, čekala jsem od ní více, určitě využiji tmavší stíny, které se dají alespoň použít na jemné kouřovky, nebo něco jim podobné. 

Od této kosmetiky si asi víckrát stíny neobjednám, teď mám paletek celkem dost. Jejich další akci asi využijí na štětce, ty vypadají uspokojivě :)






Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!