@nicoleblog_cz

17.12.15

e.l.f. Powder Brush


Tak dnes tady mám poslední věc.

Je to takový štětec na "pudr" od značky e.l.f. z řady Essentials.

Já si jednou nepřečetla recenzi a tady to mám :D :)

Byla jsem na něj celkem zvědavá ale po rozbalení mi přišel takový mini štěteček :D

Je krásně dělaný, má zaoblený tvar, má jemné štětiny, perleťovou rukojeť, ale ta hlavička toho štětce je opravdu malá. 

Určitě tohle není štětec na pudr, ale své využití určitě najde. 

Dal by se použít jako štětec na tvářenku nebo rozjasňovač, sypký pudr, ale dnes jsem s ním ten pudr zkoušela nanášet, nebylo to špatné, ale opravdu na ten obličej je potřeba většího štětce :)

Je třeba dobrý na to, když nepoužíváte tekutý make-up jako já, ale jenom tuhé korektory na nedokonalosti a chcete ho tím pudrem ještě zapracovat, tak na to se použít dá, a ten korektor tím pudrem zapracuje hezky :)




Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!