@nicoleblog_cz

3.12.15

Oriflame - Eye Cream

 Ahooj,

tak mám tady další čtení.

Tentokrát je to o očním krému od značky Oriflame.

Já si už dlouho chtěla koupit nějaký výživný oční krém, protože mám strašně suché, dehydrované oční okolí. Na tohle jsem narazila tady u nás v takové kamenné prodejně Oriflame, kterou jste určitě ve okolí už taky někde viděli. Já tyto kamenné obchůdky mám ráda, protože někdy tam jsou ceny výrobků nižší než na webu, což se je fajn :)

Já si koupila tento oční krém v takové tubě o 15 ml, který má takovou lehkou, bílou krémovou konzistenci. Tuba je dost praktická, dá se z ní dostat úplně vše. 

Dá se na  jejich stránkách  i objednat:
http://cz.oriflame.com/products/product?code=25134



Teď něco o samotném produktu:

Oční krém Milk & Honey Gold je bohatý krém vyvinutý pro suchou až velmi suchou pleť očních kontur. Jeho složení bez parfemace posiluje strukturu pleti a pomáhá viditelně zpevnit a vyhladit jemnou pleť kolem očí. Obsahuje ingredience bohaté na flavonoidy, které zlepšují tón a zvláčněni pleti. Pleť je již podle pocitu hydratovaná a vyživená.

Luxusní receptura s organickými výtažky z medu a mléka pomáhá zlepšit tón a hydrataci pleti, zanechává ji hladkou a hebkou.

Mléko obsahuje kyselinu mléčnou, která prokazatelně zlepšuje hydrataci. Zároveň je bohaté na vitamíny a minerály, pomáhá zlepšit barevný tón pleti a má zjemňující a čistící vlastnosti.

Med oživuje dehydrovanou pleť a zamyká v ní vláhu. Má vyhlazující a revitalizační vlastnosti a bezvadně projasňuje pleť.

1. Viditelné výsledky
  • pleť se cítí intenzivně vyživená - 93% účinnost*
  • pleť okamžitě vypadá projasněně a obnoveně - 87% účinnost*
  • pružnost pleti je viditelně lepší - 87% účinnost*
* podle spotřebitelských testů na ženách ve věku 30-45 let

Použití:
  • naneste každé ráno a večer na vyčištěnou pleť kolem očí. Vyhněte se přímému kontaktu s očima. Pro kompletní vyživující rutinu Oriflame doporučuje čistící pleťové mléko Milk & Honey Gold, které rovněž obsahují zvláčňující mléko a obnovující med.


Produkt má na jejich webových stránkách zatím kladné recenze, já tento krém dnes poprvé vyzkouším, tak uvidíme, jak to bude působit na mně. Potom sem na blog napíšu takovou malou recenzi na tento produkt :)

Tady máte odkaz na celou jejich řadu Milk & Honey Gold http://cz.oriflame.com/search?query=Milk+%26+Honey+Gold 


Tak doufám, že se Vám takový informační článek líbil a přeji Vám hezký zbytek dnešního čtvrtečního dne :)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!