@nicoleblog_cz

20.12.15

Rival de Loop Young - lak na nehty (nail polish)


Ahooj,

máme tady poslední adventní neděli.

Já tady mám dnes pro Vás, pro holky lak na nehty od Rival de Loop Young, od značky, kterou můžete už asi druhým měsícem vidět třeba v drogérií Rossmann.

Je to lak č. 31 magic dream. Je to opravdu krásný, kouzelný lak, moc hezký a už při nanesení první vrstvy Vám udělá takový pěkný efekt. Ten efekt je takový měnící se, z každého úhlu Vám přijde jiný.

Lak nemá v sobě pigmenty, které by se špatně odlakovávaly. Odlakovat se dá úplně v pohodě :)

Štěteček má klasický, je tak akorát, dobře se lak nanáší :)

Výdrž laku bude taková klasická, 3-4 dny, já mám na nehtech jednu vrstvu laku, tak uvidíme, za jak dlouho se sešoupe :)

Je cenově dostupný, je levnější než laky od Essence, na výběr je z více druhů laků.

Pokud máte ve svém okolí milovnici laků, určitě bych neváhala a nějaký z jejich řady vybrala, třeba takhle pod stromeček, pokud nevíte, co přibalit do balíčku :)


Tak Vám přeji hezký zbytek neděle :)



7 komentářů:

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!