@nicoleblog_cz

11.1.16

ESSENCE Merry berry - highlighter powder


Ahooooj, 

vítám Vás u dalšího příspěvku.

Dnes to bude o tomto rozjasňovači od Essence.

Tento rozjasňovač je limitovaná edice, která se objevila v drogériích (Teta, DM...) někdy na konci loňského roku. 

Tato limitovaná edice byla ještě doplněna laky na nehty, rtěnkami, pudry, očními stíny, těmito rozjasňovači, vůněmi... 

Dnes jsem je však na tyto zmíněné produkty z edice Merry berry viděla za poloviční ceny, tak jsem se rozhodla si zakoupit tento rozjasňovač, který si už chválilo pár bloggerek, a já se přidávám k nim.

Rozjasňovač má takovou lehkou, jemnou texturu, dobře se nanáší, je s jemným shimmerem, krerý se mi líbí.
Má takový světlý tělový odstín, který se hodí snad ke každému odstínů pleti. 

Myslím si, že je velká škoda aby tento produkt byl pouze limitovaná edice. Essence má však rozjasňovač v nabídce, ale ten mne nezaujal, je totiž takový krémový, já moc krémové věci nemusím. 

Tento rozjasňovač je i bez nějaké akce cenově dostupný, a pokud budete mít cestu kolem drogérie, která má v nabídce produkty od Essence, tak si myslím, že tento rozjasňovač určitě stojí za povšimnutí :)

Edice Merry berry bude brzo končit. Měla by být nahrazena edici:

Winter wonderful (12/15-02/16), který bude obsahovat paletku očních stínů, dva druhy kajalových tužek na oči,balzám na rty, dva druhy pečujících barev na rty, tvářenku, laky na nehty, krycí lak na nehty, balzám na ruce a gumičky do vlasů. 

Valentines - who cares(1/16/-2/16), která bude obsahovat dva druhy vysouvacích očních stínů, kajalovou tužku na oči, umělé řasy, dva druhy tekutých rtěnek, fixační pudr, laky na nehty, umělé nehty, tatto razítko, toaletní vodu.

Klikněte pro zvětšení


Pokud se Vám příspěvek líbil, budu ráda za jakýkoliv komentář, ale i za odběry :)

Hezký zbytek dne :)

Novinky o nadcházejících příspěvcích naleznete v pravém panelu pod nadpisem Zprávičky.

2 komentáře:

  1. Hezký článek, tento rozjasňovač jsem ještě nezkoušela.
    jennytailor

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji,

      no, jestli jsi ho nezkoušela, mohu ho doporučit. Teď je navíc v drogériích Rossmann (teda alespoň v té naší) výprodej produktů z edice Merry berry. Mezi nimi je i tento rozjasňovač, který vyjde na necelých 50,- :)

      Vymazat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!