@nicoleblog_cz

18.1.16

Freedom - stunning smokes eye shadow palette - my first looks



Ahooj,

zdravím Vás takhle při pondělku.

Já si dnes nachystala takovou menší ukázku líčení s paletkou očních stínů od značky Freedom.

Recenzi na paletku můžete nejít zde http://nicolepicknmix.blogspot.cz/2016/01/freeedom-12-pro-stunning-smokes.html

Paletka je opravdu úžasná. Já si ji oblíbila proto, protože má odstíny namíchané jak pro jemné, tak výraznější líčení, barvy jsou studené i teplé.

Já se ovšem moc nelíčím, ale když je nějaká událost, kde bych měla vypadat upraveně, dám si na tom makeupu záležet.

Paletku jsem zkoušela takhle ve svém volném čase. Zkoušela jsem zatím dva odlišné looky. Ten první bude takový jemnější, který lze nosit i na denní běžné nošení, ten druhý bude už takový večerní look.


Ukázka:


Look č.1
Je takový karamelový až čokoládový. Použila jsem stíny č. 1,2,3,10.
Na řasy jsem použila řasenku od Gabrielly Salvete




Look č. 2
Zde jsem použila odstíny č, 1,2,7,4. Na řasy jsem použila řasenku od Gabrielly Salvete


Stín č. 7 se tváří jako že je takový vínový, je však takový do fialova. je s pigmenty, které se mi celkem podařilo zabrat na fotce, která je níže. Tento stín je třeba nanést prstem nebo vhodným štětečkem, jinak pigmenty nenanesete.



S paletkou se opravdu dobře pracuje a vůbec neopadává. Stíny se neslévají a drží i  bez primeru :)

Tohle bylo mé první líčení s touto paletkou. S paletkou lze vykouzlit mnoho kombinací, nemusí to být třeba jen kouřové líčení :)
Já mám ráda jemné líčení, a tato paletka mi to umožní.

Omlouvám se za kvalitu fotek. Snažila jsem se fotky nafotit a upravit tak, aby vynikly barvy :)





Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!