@nicoleblog_cz

9.1.16

Freedom 12 pro Stunning Smokes


Ahoooj,

tak dnešní příspěvek bude o paletce od značky Freedom.

Já po této paletce už dlouho pokukovala, nakonec jsem se rozhodla si ji zakoupit, protože se mi už dlouho líbila, a touto koupi jsem si udělala takového malého Ježíška.

Tyto paletky najdete v drogérií Teta, kde nemají jen paletky těchto stínů. 

Je to Freedom 12 pro Stunning Smokes. Je opravdu ná-dher-ná. 

Stíny jsou poskládány tak, že pár stínů jsou teplých i studených, matných, sametových, ale i se třpytem.

Stíny jsou opravdu výborně pigmentované i při nanesení malé vrstvy :)

Když jsem si je nanášela na oči, tak ani neopadávaly, neslévaly se, neprášily. Dobře se s nimi pracuje. Dají se hezky rozmazat, vydrží celý den.

Líčit se s nimi dá jak přirozeně, jemně, tak se s nimi dají vytvořit i super kouřovky. Řekla bych, že tato paletka nemusí být pouze na kouřové líčení :)

Obal mají klasický, plastový, uvnitř je oboustranný aplikátor. Možná takové mínus tohoto obalu je, že se špatně otvírá, teda alespoň mně :)

Freedom značku už všechny známe, a ty, které ještě ne zde je odkaz www.freedommakeup.cz kde mají na nákup nad 299Kč poštovné zdarma :) 

Já mám od této značky i lak na nehty, takový tmavě fialový až temně fialový. Je to lak, který se mi zdál světlejší, ale ve skutečnosti byl až černý, což jsem nečekala, své využití snad najde :)

Určitě bych Vám doporučila kouknout na tuto značku, na paletky především, protože si myslím, že stojí za to mít alespoň jednu Freedomku doma ve sbírce :) 




Detail 


Klikněte pro zvětšení

Jak vidíte, pigmentace je výborná i při nanesená malé vrstvy. 


Doufám, že se Vám tento článek líbil, budu ráda za komentáře, ale i za sledování.
 Hezký zbytek dne :)


2 komentáře:

  1. Pěkný článek :) ráda bych nějakou z nich vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Určitě nějakou z nich vyzkoušej, stojí za povšimnutí :)

      Vymazat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!