@nicoleblog_cz

29.1.16

Končící produkty od ESSENCE + štětec na oční stíny

Ahooj,

tak Vás tady vítám takhle při pátku. Dnes to bude o končících produktech od Essence, které jsem stihla ještě ulovit.

Jedná se o tužku na oči, pudr, tvářenku + jsem přidala štětec na oční stíny, který končícím produktem není.




Jako první tady máme tvářenku s pudrem. Oba produkty jsou jemně mleté, dobře se nanáší. 

Pudr by měl na tváři vydržet 12h. Měl by být matující a měl by zabránit lesknutí se. Já ho mám v odstínu 10 matt beige, jsem s ním spokojená. Pudr se dá nanést rovnoměrně, nedělá fleky, ale stejně jako u všech matujících pudrů se začnu po několika hodinách lesknout. Za tu cenu je to dobrá koupě.



Tvářenka je taková jemná, přirozená, s jemným třpytem, ale opravdu s jemným. Dá se s ní líčit jemně, ale dá se to s ní přehnat, takže opatrně. Já tento odstín tvářenky doma ještě neměla, tak jsem si pořídila tuto v odstínu 80 autumn peach. Na tváři udělá opravdu takový zdravý nádech.



Teď tady mám tužku na oči. Po téhle jsem už dlouho pokukovala, je taková tělová, dobře se s ní pracuje. Je to odstín 03, dá se nanést ke koutku oka nebo pod obočí. Dobře se rozmazává.


Jako poslední věcičku tady mám tento stínovací štětec od Essence. Má extra jemné štětinky, štěteček je hustý, zakulacený. Dobře se s ním pracuje. Essence má štětce celkem dobré, určitě bych na ně v drogérií koukla.


Další věc z končících produktů od Essence zahrnu do dalšího příspěvku, který bude o stínech od Essence, L'Oreál Paris a MUF :) 

Tyto produkty, o kterých jsem Vám psala výše jsou produkty končící a budou nahrazeny produkty novými. 

Všechny končící produkty jsou vždy za zvýhodněnou cenu, dostupnou. Od 15.2 se můžeme těšit na novinky. Myslím si, že je na co se těšit.

Zde je odkaz na končící produkty Essence
Zde je odkaz na novinky Essence

Hezký zbytek dne :)


2 komentáře:

  1. Pudr jsem měla a byla jsem nespokojená, právě kvůli lesknutí pleti. Ale škoda té tvářenky, protože ta byla krásná, a za tu cenu poměrně kvalitní... :( No snad příjdou s nějakou lepší :)

    INKA blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, dívej se, já se lesknu stejně po každém pudru a t nepoužívám ani tekutý makeup. To tak prostě je, tvářenka je opravdu super, koukni na novinky, myslím, že bude z čeho vybírat :)

      Vymazat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!