@nicoleblog_cz

28.1.16

Mary Kay - ULTIMATE mascara


Ahoooj,

tak Vás tady po týdnu vítám na svém blogu.

Dnes to bude slíbená recenze na řasenku od Mary Kay, kterou mi zaslali na testování.

Je to objemová řasenka, která by měla řasy zesílit, neměla by je slepovat. Řasenka je vhodná i pro citlivé oči, pro nositele kontaktních čoček. Řasenka by se neměla rozmazávat a měla by se snadno odstraňovat. Oftalmologicky testována, je černá a má 8g.

Můj pohled na ni:
Má hezký obal, takový klouzavý (na ohmat). řasy opravdu neslepuje, konzistence je tak akorát, není suchá. Dobře se nanáší, rychle zaschne. Nedrolí se. Je však nutné řasenku odstranit očním odličovačem, který je vhodný i na odstranění řasenek. Tato řasenka se nedá odstranit pouze vodou. Když se odstraňuje vodou, zůstávají mi čmouhy kolem očí a řasenka na řasách zůstává.


Dělá hezké řasy. Řasy jsou od sebe oddělené, neslepují se. (Já však tam pár řas slepených mám, bude to tím, že jsem řasy přejížděla štětečkem vícekrát, moje chyba)



Kartáček má ohnutý, je menší než kartáček od objemové řasenky od Gabrielly Salvete. S kartáčkem se dobře pracuje.



Řasenku můžete najít zde na odkazu: Řasenka Mary Kay

Já jsem s řasenkou spokojená. Testovala jsem jí skoro týden a určitě bych jí doporučila. Vytkla bych jí možná to, že odličování této řasenky bez přípravku na odličování očního okolí vodou je nemožné, teda alespoň pro mne, a pro ty, které si na důkladném odličování zakládají :) 

Jsem si jistá, že se za tu cenu dají i u nás v drogériích najít objemové řasenky, se kterými bych byla spokojená tak, jako s touhle řasenkou od Mary Kay.

Mary Kay moc děkuji za to, že mi umožnila testovat tento produkt, moc si toho vážím :)

Přeji hezký zbytek dne :)





Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!