@nicoleblog_cz

31.1.16

Mé trio oblíbených očních stínů


Ahoooj, 

je neděle a s ní další slíbený článek, který bude o této troječce očních stínů, které jsem si velmi oblíbila.

Oční stíny jsem si před nějakou dobou zakoupila, většinu z nich najdete ve vybraných drogériích jako výprodejové produkty, zejména ty stíny od značky Essence a L'Oreál Paris.

Tyto stíny mne zaujaly hlavně tím jak se s nimi pracuje, tím jakou mají pigmentaci, jak jsou kvalitní a hlavně svým odstínem. Jsou takové klasické otvírací, šroubovací.


Oční zapečený stín 04 sweet like chocolate od Essence má odstín jako taková mléčná čokoláda, po čokoládě taky voní. Je takový sametový, jemně mletý, práší, ale úplně minimálně. Na oku vypadá hezky i samostatně. Teď ho můžete v drogériích najít za poloviční cenu, protože tento produkt je končícím produktem, učitě stojí za povšimnutí. Je opravdu hezký a dobře se s ním pracuje,má 2g :)

V drogériích DM jsem viděla všech šest těchto očních stínů mezi končícími produkty. 


Dalším stínem je oční stín od značky Freedom, kterou už znáte, kterou můžete vidět v drogérií Teta. Mne zaujal oční mono stín gilded 217, je takový do rezavaZaujal mne hlavně svou pigmentaci, kvalitou, barvou. Oční stín nepráší, dá se na oko taky použít samostatně. Je cenově dostupný a dá se vybírat z celé škály barevných odstínů. Určitě bych neváhala a nějaký z nich si do sbírky pořídila, jsou super,má 2g :) 

Některé z těchto odstínů můžete najít taky v jejich větších paletkách.

foto by giveawayroute.com

Mým posledním oblíbeným očním stínem je stín 012 endless chocolat od L'Oreál Paris, je to taková tmavá čokoláda. Tyto oční stíny jsou výborné svou pigmentaci, tím, že se dají nosit opět samostatně, svou výdrží a tím, že nepráší. Tento oční stín mi na oku vydrží klidně celý den, z oka neutíká, je super. Dobře se s ním pracuje. Je super taky v tom, že je ho hodně, má něco přes 3g :)

Menší ukázka očních stínů, které L'Oreál nabízí. Určitě mne láká ten zlatý a zelená, jsou super :)


Zde jsou swatche na jednotlivé oční stíny. S těmito stíny lze určitě vytvořit nějaké super líčení, o které se do budoucna pokusím. 


Určitě máte taky nějaké své oblíbence mezi očními stíny. 

Krom očních paletek mám ráda i tyto jednotlivé stíny, které jsem si dokoupila, protože v některých paletkách tyto odstíny prostě nenajdu.

Snad se Vám ukázka mých oblíbenců líbila :)

Přeji hezký zbytek neděle :)






5 komentářů:

  1. Kolekci I love NUDE od Essence naprosto zbožňuju :)
    Jestli si s nima spokojená, tak doporučuji i paletku NUDE od Catrice - skvělé odstíny a super pigmentace na stíny z drogerie :)

    INKA blog

    OdpovědětVymazat
  2. O Catrice jsem slyšela hodně pozitivního,ale v mém okolí tuto značku nemám, takže jedině přes internet :)

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Já taky. V poslední době jsou hnědé odstíny moje topky :)

      Vymazat
  4. Ahoj,
    všimla jsem si, že sleduješ můj blog www.blue-pise.blogspot.cz a tak ti píši, protože jsem změnila webovou adresu na www.aiiivy.blogspot.cz . :-)
    Blog je ještě stále ve výstavbě, tak se omlouvám za případné nedostatky. Měj se zatím krásně a užívej počasí!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!