@nicoleblog_cz

21.1.16

NYC - Check glow Powder blush


Ahoooj,

tak já tady mám slíbený článek o této tvářence.

Je to tvářenka od značky NYC, kterou najdete např. v drogérií Rossmann.

Já mám tuto tvářenku v odstínů 650 Nolita Pink, má 8g.

Můžete ji najít v šesti barevných odstínech.


Tvářenka je dobře dělaná, je se štětečkem, ale ten je celkem k ničemu. 

Je jemně mletá, dobře se nanáší, ale je třeba mít vhodný štětec na aplikaci této tvářenky.

Někde jsem četla, že tyto tvářenky jsou špatně pigmentované, že se nedají se vůbec nanést apod. Chci vás ujistit, že tvářenka se dá nanést úplně v pohodě, pigmentované jsou taky celkem dobře, moc nepráší.

S tímto odstínem, který mám já se to dá i lehce přehnat, proto je nutné nanášet tvářenku raději v menších vrstvách.  

Já měla kdysi i odstín 656 Sutton Place Peach , který byl takový jemný odstín, přirozený, taky s lehkým třpytem jako tento odstín. Myslím, že tři jsou matné, tři s lehkým třpytem.

Jsou cenově dostupné. Když nejsou v akci stojí kolem 60Kč. NYC má akce na svou kosmetiku poměrně často :)

Mě tato tvářenka vždy vydrží dlouho, protože ji stačí opravdu málo. Zatím jsem spokojená jak s tímto odstínem, tak i s odstínem 656 Sutton Place Peach, kterou už nemám, je spotřebovaná. 

Některé jsou pigmentované více, jiné méně. Dá se s nimi vytvořit jemné líčení, dá se to s nimi i trochu přehnat, hlavně u tmavších odstínů. Tmavší odstíny by se daly taky použít na lehké konturování, protože jsou matné a jsou takové více do hněda :)

Jak můžete vidět, je to celkem velké balení, já už ji mám párkrát použitou.




Máte s touto tvářenkou zkušenosti? Ano? Napište mi sem dolů do komentářů, zda vás oslovila či ne :)

Doufám, že taková malá info - recenze stačila :) Přeji vám hezký zbytek dne :)










2 komentáře:

  1. S těmito tvářenkami zkušenost nemám, ale recenzovaný odstín je moc pěkný! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že jsou celkem fajn a určitě stojí za povšimnutí :)

      Vymazat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!