@nicoleblog_cz

8.1.16

Recenze - Oriflame Milk & Honey Gold oční krém


Tak já Vás tady zdravím takhle při pátku, celkem po dlouhé době.

Dnes budu psát takovou malou recenzi na produkt od Oriflame, který mám už měsíc odzkoušený a chtěla bych se s vámi podělit o mé pocity.

Tak je to produkt, který jsem Vám tady před měsícem takhle hezky načala, http://nicolepicknmix.blogspot.cz/2015/12/oriflame-eye-cream.html je to tento oční krém od Oriflame Milk & Honey Gold.

Ten krém opravdu slibuje mnoho, já se však zaměřila na účinky, kdy se měla pleť cítit intenzivně vyživeně, měla vypadat okamžitě projasněně a obnoveně, a taky se měla viditelně zlepšit pružnost pleti, vše u žen od 30ti let.

No, já třicet let nemám :D a čekala jsem alespoň po tom měsíci s tím projasněním, vyživením, ale i trochu tou pružností, protože já mám pleť smíšenou, oční okolí mám suché, tak jsem od toho čekala trochu více. 

Tento krém má snad jediné plus, a to, že má hezký obal :)

Oriflame tento produkt uvádí celkem za přijatelnou cenu, ale i tak jsou na našem trhu produkty za nižší cenu, u kterých ty výsledky po tom měsíci jsou mnohem viditelnější, krémy, které si spoustu žen vychvaluje, jak generace mladších tak starších. Jedná se přibližně o krémy od Bione Cosmetics, kterou můžete zakoupit v drogérií Teta, oční krém od Alverde, který můžete najít třeba v drogérií DM.

Mně osobně tento produkt ničím nezaujal, určitě ho spotřebuji, ale po spotřebě tohoto krému se obrátím na krémy od uvedených značek, které jsem uvedla výše :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!