@nicoleblog_cz

20.1.16

RIMMEL LONDON - SCANDALEYES EYESHADOW PAINT


Ahooj,

já vím, že mám nachystané v panelu pod nadpisem Zprávičky jiné téma, ale nedalo mi to a musela jsem se vámi podělit o tuhle věcičku.

Jedná se o tyto krémové oční stíny od značky Rimmel London.

Na tyto stíny můžete narazit třeba v drogériích Teta, DM, Rossmann.



Já mám tento odstín. Je to taková tmavá, kovová šedá. Na fotce se tváří, že je i trochu do modra, ale opravdu se jenom tak tváří.

Ty stíny jsou výborně pigmentované, mají takový klasický aplikátor, se kterým se celkem dobře nanáší. Dají se dobře smýt, celkem rychle schnou, nerozmazávají se, drží dost dobře. Stíny se vrstvit nemusí, stačí jedna vrstva. Dají se kombinovat i se stíny pudrovými, dají se použit i jako oční linky, které však musíte nanést už aplikátorem jiným, nejlépe štětečkem na oční linky :)Tento produkt využiji hlavně na večerní líčení :)

Někomu se může zdát, že po nanesení tohoto krémového stínů má to víčko těžší, ano, i mě to tak přijde, že jsou takové hutné a na oku těžké, ale jako vadu to nevidím :) 

Do těchto krémových očních stínů bych určitě šla. Pokud narazím i na odstíny uvedené níže, určitě do nějakého z nich ještě půjdu, je to super věcička a cenově dostupná :)


U nás tyto stíny najdeme v pěti odstínech.

spodní foto se swatchi by http://www.fleurdeforce.com/

Hezký zbytek dne :)










6 komentářů:

  1. Já osobně jsem je nikdy nezkoušela, ale spolužačka je nosí prakticky každý den (takže je s nimi asi dost spokojená) a musím uznat, že na ní vypadají opravdu krásně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Jsou hlavně super v tom, že dlouho vydrží, neslévají se a nerozmazávají se, vydrží celý den:)

      Vymazat
  2. Ahoj, jak je to s výdrží stínů? Nejsou po několika hodinách navrstvené na jednom místě? :)

    Díky

    INKA blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,

      já si je dávám bez podkladové báze a ty stíny drží, neutíkají z toho víčka. Pouze si to víčko před nanesením přejedu trochu pudrem aby mi to víčko více zmatnilo. Ono když ty stíny zaschnou a projede se po nich prstem, tak na tom prstu nic nezůstane :) v tom mají třeba výhodu nad stíny pudrovými.

      Vymazat
  3. Je fajn že takové krémové stíny dobře drží, to se cení. Líbí se mi na nich i jednoduchá aplikace a pro začátečníka nebo když člověk chvátá je to super věc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, málokteré tekuté/krémové stíny jsou na tom takhle :)

      Vymazat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!