@nicoleblog_cz

20.2.16

Essence lipstick + Labello Lip Butter

Ahooj,

tak vás tady opět vítám :)

Já se s vámi chci dnes podělit o další úlovek, který jsem prostě v té drogérií nemohla nechat.

Začneme rtěnkou od Essence.



Tato rtěnka je končící produkt, který jsem zakoupila v drogérií DM, kde byla opravdu za směšnou cenu. Mne uchvátila dvou barvou, svým nude odstínem. Líbí se mi na rtěnkách, jak mají vyražené jejich logo, vypadá to luxusně :)


 Je to odstín 11 NUDE LOVE. 
Tento odstín mi přišel naprosto božský, avšak přišlo i zklamání.
Rtěnka je sice dobře pigmentovaná, má krásný odstín, ALE je hrozně krémová, leze do vrásek,nic nevydrží a to to má být dlouhotrvající rtěnka. Třeba proto to je končící produkt :) 
Dá se nosit s jednou takovou fintou kdy si nanesete rtěnku na rty, rty si po té zakryjete ubrouskem, rty si po té přejedete štětcem s pudrem, přepudrujete, potom je to nositelné a dá se nanést i další vrstva. Rtěnka po té je taková matnější a do vrásek leze o 80% méně :) Rtěnky má Essence i bez nějaké akce dost přijatelné, výber barev je opravdu velký, jsou v hezkých baleních :)
Essence má výrobky dobréé, mám Essence ráda, ale tato rtěnka mne zklamala.


Jako další věc na rty tady mám Labello Lip Butter.


Já jsem si to Labellko opravdu zamilovala, byla to láska na první pohled, však to znáte. Má krásnou vůni a já ho hlavně používám přes noc, kdy si ho nanesu na rty a nechám ho působit. Ráno jsou ty rty takové jemné, hladké, hydratované. Používám ho taky přes den, kdy mám rty popraskané a potřebuji je zjemnit před tím než si nanesu nějakou rtěnku. Toto Labello můžete nejít třeba v DM a Rossmannu, kde jej mají ve třech variantách. Mají tam tento, potom malinový a klasický čistý. Je v takovém kovovém kalíšku, do kterého si musíte sáhnou prstem a po té ho nanést na rty, což mě celkem vadí :) Cena je přijatelná :) Myslím si, že toto másličko nemá v drogérií konkurenci :)


Tak doufám, že se článek líbil a přejí Vám hezký zbytek dne :)

15 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Ano, to má, ale je skoro nepoužitelná, leze do vrásek a je až moc krémová :( :)

      Vymazat
  2. To ze je kremova mi vazne nevadi a moje odstiny co mam jsou bozske a vyrzi opravdu dlouho.:-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  3. Já tyhle rtěnky od Essence mám naopak celkem ráda, nic takového mi nedělají a jsou příjemné na rtech :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  4. Ano holky,

    Essence má dobré rtěnky, dlouhotrvající, tohle není dlouhotrvající :) nevím čím to je, že je až tak krémová, možná proto je končícím produktem a bude nahrazena novým, mě nevyhovuje, jiným asi ano, jak jsem psala :)

    OdpovědětVymazat
  5. To máslo mám taky, kupovala jsem si ho někdy v září a od té doby ho používám snad každý večer před spaním. Strašně jsem si ho zamilovala a ještě víc jeho krásnou vůni ♥ A přesně jak ty píšeš, přes noc rty krásně zhydratuje a ráno jsou krásně jemné...


    Bio Karité Balzám na nehty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem zvědavá na ten malinový jaký bude :)

      Vymazat
  6. Pěkný článek :) rtěnky od Essence jsem ještě nezkoušela, ale už dlouho bych chtěla vyzkoušet to máslíčko od Labella :)

    OdpovědětVymazat
  7. Určitě vyzkoušej, stojí za to, Rtěnky jsou fajn, ale tahle zrovna mě zklamala, ale určitě ji využiji třeba místo tvářenky, dá se využít jako tekutá tvářenka :) Jinak dlouhotrvající rtěnky má Essence dost dobré :) stojí myslím 60-75,- což je přijatelná cena :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ja mám od Essence 2 rúže a som veľmi spokojná :) asi záleží, na aký natrafíš.

    Na mojom blogu práve prebieha Giveaway s Weledou a budem veľmi rada, ak sa zúčastníš :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, ano, taky mám doma další rtěnky od Essence a jsou úplně jiné než je tato. Asi je to tím, že je to končící produkt :)

      Vymazat
  9. Tuto rtěnku má sestra a je s ní spokojená. :) Také po ní koukám, ale zatím jsem se neodhodlala.

    jennytailor

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak myslím, že je na čase se odhodlat. V Tetách by ji měli teď mít za 35,- :) potom takovou rudou a korálovou + tuhle nude a ještě jednu nude ale trochu více do hněda :)

      Vymazat
  10. Tyto rtěnky mám v jiném odstínu a každá má toršku jinou konzistenci, tak jestli se ti líbí, mrkni na jiné odstíny :) (u mě na blogu)

    Jinak skvěle napsaný článek - jen škoda, že není vidět, jak vypadá rtěnka na rtech. Tenhle odstín jsem u nás v drogérce neviděla :(

    INKA blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, no rtěnka je končícím produktem, možná ji najdeš ještě v Kauflandu, kde by měl být stojan této kosmetiky :) já chtěla dát fotku, když mám rtěnku na rtech, ale vpila e mi do vrásek že mi byla ostuda sem jí dát :D:D

      Vymazat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!