@nicoleblog_cz

23.2.16

ISANA - sladké pokušení


Ahooooj, tak vás zdravím u dalšího článku. 

Dnes to bude spíš takové info i recenze na tento sprchový gel od ISANY. Je to: Zimní sprchový gel se smyslnou vanilkou s vůni karamelu (což já mohu)

Isanu můžete najít v drogérií Rossmann. 
Tento sprchový gel je limitovanou edicí, a je úplně božský.
Já si ho koupila před nedávnem a nevěřila jsem že tato věc může být ta super.
Jako první mě uchvátil obal, to je prostě lákadlo pro oči, ale teď ten zbytek.
Po prvním nanesení na houbičku si můžete všimnou karamelové barvy. A ta vůně... Vždy když použiji tento sprcháč tak si říkám, proč to musí vonět zrovna takhle, vždy dostanu chuť na něco sladkého. On opravdu krásně voní, dost pění, takže stačí opravdu malé množství :) 

I tohoto sprcháče jsem si nevšimla, že by mi pokožku nějak vysušoval ani nějak extra o ni pečoval, ale mohu ho doporučit.

Používáme ho doma jak já, má dcera tak i přítel :)

Isana má sprchové gely celkem dobré, za přijatelné ceny. 
Tento výrobek si však u mě zajistil první místo kvůli své vůni a pěnivosti :)

Hezký zbytek dne :)


4 komentáře:

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!