@nicoleblog_cz

29.2.16

Mé úlovky - part II


Ahoooj,

tak vás tady vítám u dalších mých úlovku. 

Jak jste si asi mohli všimnou, většinou píši o očních stínech. To proto, že je mám moc ráda, mám ráda barvy.

Dnešními úlovky to budou opět stíny. Toho už jste si všimli. 
Jedná se o stín od značky Flormar a opět od značky MODA. Nemohla jsem je tam prostě nechat.

Tyto stíny mě opět zaujaly svou barvou, pigmentací.

Stín od Flormaru jsem opět koupila tady u mě ve městě v kamenné drogérií, do které jim tyto stíny dováží buď přímo dodavatel nebo dealer. 
Odstín od Flormaru nenajdete na jejich stránkách. Najdete tam však tento druh stínů, ale v jiných barvách ZDE.
Je to odstín terracotta 06, má 5g, 

Jedinečný postup výroby…
Oční stín Terracotta se peče v peci a tím získává speciální vlastnosti a složení produktu. Hedvábná textura, vahlazující, hydratující, obsahuje účinné látky proti vráskám.Je možné jej aplikovat navlhčeným aplikátorem pro vetší intenzitu barvy a dlouhodržící účinek.
Obsahuje: Olejový komlex: výtažek z ořechu Macadamia a Jojoby, vitamín A, E, F
SPF (chráni proti sl. záření), panthenol,
Slída, Tocopheryl Acetate(ochrana před UVA.

O stínech MODA i-shine jsem vám psala už minule. Jsou dost dobře pigmenované, dobře se nanáší, jsou máslovité, mají 4g.
Oba stíny jsou opět úplně nádherné. Terracotta oční stín opět patří k těm, které se špatně fotí, přitom jsou úplně nádherné. Je takový bronzovo-čokoládový se zlatým třpytem.
Moda i-shine je krásný lososový. Opět nádherný.

Myslím, že Flormar má oční stíny celkem dost dobré. Mě zaujal jejich oční stín, který na stránkách nemají, ale paní z drogérie mi ho sežene :D je to takový ten burgundy oční stín č.21, který můžete vidět třeba v této paletce od Flormaru, ten nejtmavší.


I celá tato paletka má 12g, což je dost uspokojivé. Stíny podle testeru vypadají taky dobře pigmentované. Sice byly takové trošilinku prášivější, ale myslím si že na oku při nanášení žádnou neplechu dělat nebudou :) Potom podám zprávu jaké opravdu jsou :)

Tak hezký zbytek dne :)

Budu ráda když se mi přihlásíte k odběrům mého blogu. Přihlásit se můžete v pravém postranním panelu a připojíte se k webu. Budu ráda za nové čtenáře :)




2 komentáře:

  1. Díky za tip na "nové" stíny :) :D zrovna doplňuji sovu kosmetickou výbavu :D

    www.inkablogger.cz

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!