@nicoleblog_cz

22.2.16

MODA i SHINE eyeshadow with vitamin E - MŮJ ÚLOVEK


Ahooj, tak vás zdravím při pondělku.

Dnes tady pro vás takový krátký info článek o těchto očních stínech od značky MODA, které někdo možná znáte. 


Jedna se o stíny MODA i shine, které jsou naprosto ÚŽASNÉ. 
Já je koupila u nás v takové kamenné drogérií, kde jsem po nich už dlouho pokukovala. Koupila jsem si rovnou dva. Na výběr bylo z celé škály barev. Bylo jich asi kolem 40ti a je celkem škoda, že se tyto stíny nedají prodávat přes e-shop. Ani jedny nebyly matné.
Tyto stíny nejdou u nás asi už nikde sehnat, pouze v takových těch nenápadných drogériích jako mám já tady u mě ve městě. 

Našla jsem však e-hopy, kde mají tyto stíny, ale pouze po jednom odstínu: 

Italská stránka s touto značkou:


Ty stíny jsou po 4g v otvíracím kalíšku s víčkem, které je celkem kvalitní, dá se snadno otevřít. Jsou takové pěnové, nadýchané, moc dobře pigmentované, nejsou matné. Mají být s vitamínem E. Myslím si, že jsou svou pigmentaci  a výdrží o něco lepší než mono stíny od MUF :)
Stíny jsou na světle vždy jiné, jeden je takový khaki odstín, druhý je vínový až do fialovo-růžova.  
Na obrázku jsou stíny naneseny bez podkladové báze, nejsou suché, jsou takové máslovité, výborné, nemohu si je vynachválit :)

Pokud na tyto stíny od značky MODA někde narazíte, určitě neváhejte při koupi těchto stínů. 

Tyto stíny lze nosit i samostatně. 
Neopadávají, nepráší a opravdu stačí malá vrstva k dokonalému výsledku :) 

Zde přikládám všechny dostupné odstíny těchto stínů. které vypadají na živo úplně božsky!!
 Já mám odstín 332 a 329.


Dnes to bylo pravdu krátké. Já se budu snažit do budoucna nafotit nějaký tutoriál s těmito stíny :)

Hezký zbytek dne :)


6 komentářů:

  1. Tuto značku jsem neznala, ale děkuji za tip, protože vypadají skvěle. Škoda, že není nějaká ukázka, jak vypadají na očích :( ale jinak skvělý článek :)))

    INKA blog

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Ano, na výběr bylo cca ze 40 barevných odstínů, škoda že není e-shop.

      Vymazat
  3. Znacku eznam, ale bozska pigmentace. :-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!