@nicoleblog_cz

26.2.16

Rtěnky z drogérie


Ahooj,
dnes to bude rtěnkové.
Chtěla jsem se s vámi podlit o můj poslední nákup, který se týkal rtěnek na rty.

Jako první tady máme novinku od Essence. 
Těch novinek, jako novinek v rtěnkách bylo v DM celkem dost. Byly tam jak tyto dlouhotrvající, tak tam byly nové tekuté rtěnky a lesky na rty.
Mě tato rtěnka zaujala hlavně svou barvou a pigmentaci. Pigmentace je celkem dobrá, rtěnka je taková polomatná, až krémová. Dobře se nanáší, má krásný vínový odstín. Výdrž rtěnky je celkem dobrá, vydržela oběd úplně v pohodě.
 Myslím si, že ji vynosím, k opálené pleti se bude hodit perfektně :) Na rtech je taková višňová.
 Stála klasicky 69,- jako všechny dlouhotrvající rtěnky od Essence.

Další rtěnka je taky od Essence, ale není to novinka, je to spíš končící produkt, který ještě můžete třeba najít v drogériích Teta.
Je to takový korálový odstín, taky polomatná. Výdrž rtěnky je už horší než u rtěnky předchozí a to proto, protože je světlejší a méně pigmentovaná, ale taky patří mezi dlouhotrvající rtěnky, na rtech vypadá hezky :) cena je stejná jako u předchozí rtěnky.

Jako poslední tady mám tuhle rtěnku od značky Freedom. Je to takový drogérkový úlovek, protože je opravdu krásná, má oblíbená.
 Rtěnka je na světle s lehkým třpytem, ale na rtech nejde nic poznat. 
Rtěnka je matnější, má dlouhou výdrž, má krásný odstín.
Já bych ji přirovnala k barvě maliny či lesního ovoce.
Tyto rtěnky od Freedom stojí necelých 50,- což je dobrá cena. 
Freedom kosmetika mě nezaujala jen rtěnkami, mají i dobré oční stíny, laky.

Myslím, že dobrých rtěnek je teď v drogériích teď dost na výběr. Já se však moc nelíčím, tak využívám tyto levnější alternativy, které mi příjdou celkem dobré a neváhala bych s její koupi.

Zde je malá ukázka všech rtěnek


Schválně mi napište do komentů, jako zkušenosti máte s těmito rtěnkami, nebo klidně i s rtěnkami jinými, od jiného výrobce, kterou by jste mi doporučili. 

Mám ráda spíš tmavší odstíny, ale někdy, když chci líčení decentnější, tak sáhnu po nějakém nude odstínu :)

Doufám, že se článek líbil. Hezký víkend přeji :)

24 komentářů:

  1. Pěkný článek :) taky jsem si teď koupila od Essence tu Coral calling, jinak já si kupuji rtěnky většinou ve výprodeji, třeba naposled jsem sehnala rtěnky od Astoru jen za 40,- :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já skoro taky, nic na tom není pokud to není prošlé :D což se málokdy stává :)

      Vymazat
  2. Ja miluji rtenky od essence dlouhotrvajici jsou strasne fajn a za tu cenu bomba. :-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, hlavně ty tmavé mi přijdou pecka :)

      Vymazat
  3. Ty rtěnky od Essence jsou na drogerii super, používám je ráda :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  4. Na tu vínovou rtěnku od Essence koukám, ale nemohu se odhodlat ke koupi. :) Vypadá skvěle.
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je super, je to odstín, který by měl jít ke všem typu pleti, není drahá a je super :)

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Ano, anoo, brala bych všechny Essence :)

      Vymazat
  6. Tak teď jsem se naprosto zamilovala..Obzvlášť ta první je dokonalá !

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkně napsaný článek - odstín Freedom vypadá božsky! :) Asi taky naběhnu na drogérii :D

    www.inkablogger.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, taky jsem uvažovala že bych dokoupila ještě jednu do zásoby :D

      Vymazat
  8. Rúže od Essence sú skvelé :)

    Na mojom blogu práve prebieha Giveaway s Weledou a budem veľmi rada, ak sa zúčastníš :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  9. Z drogerky mám nejraději Essence a Rimmel :)) ..
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě je to celkem jedno, musí se mi však líbit odstínem :)

      Vymazat
  10. Chci se zeptat kosmetiku Freedom normalne sezenu v dm ci jine drogerii? Dekuji :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, ano seženeš ji v drogérií Teta s novým logem :) více na www.freedommakeup.cz :)

      Vymazat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!