@nicoleblog_cz

28.2.16

Ukázka líčení s očními stíny MODA


Ahooj,

je neděle a s neděli vám přináším takovou zkoušku líčení se stíny MODA, na které jsem dělala recenzi, kterou najdete ZDE.

Tyto stíny jsem nanesla na víčko, na kterém nebyla báze pod oční stíny. Stíny hezky drží a jsou i dobře pigmentované i bez báze.

Vyzkoušela jsem dvě rozdílná líčení. 


První líčení je spíš na běžné nošení. Použila jsem také oční stíny z paletky Freedom, odkaz najdete ZDE. Na střed víčka jsem nanesla MODA i-shine 329 a vše spojila pomocí štětce.


Druhé líčené je mix stínů opět z paletky Freedom. Na střed víčka až k vnitřnímu koutku jsem nanesla stín MODA i-shine 332, vše jsem opět pomocí štětce spojila.



Byl to takový hokus pokus. Takhle stíny vypadají na oku. Já stíny nanášela pro efekt prstem, štětce nejsou vždy stoprocentní :) Schválně mi napište, která varianta se vám líbí více :)

 ***

Budu ráda když se mi přihlásíte k odběrům mého blogu. Přihlásit se můžete v pravém postranním panelu a připojíte se k webu. Budu ráda za nové čtenáře :)

Hezky zbytek dne :)

6 komentářů:

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!