@nicoleblog_cz

11.2.16

Valentýnské líčení? + mini recenze

Ahooj, 

dnes Vám ukáži takové "Valentýnské" líčení + mini recenzi.



Začneme asi tou recenzí
Jedná se o BABY LIPS od MAYBELLINE. 
Maybelline má v nabídce několik druhů těchto babylipsů a plus má další tři druhy jako limitku k Valentýnu. 


Já mám od stín POMME D'AMOUR. V nabíce byl bonbonový a čokoládový, tento mi však voněl nejlépe :)
Ta limitka obsahuje tři druhy babylipsů, které však nádherně voní a dodají rtům lehký barevný nádech.


 Babylipsy jsou s lehkým třpytem, rty hydratují.


Já ho vyzkoušela, hezký voní, rty opravdu hydratuje a na rtech mi zůstal takové dvě hodinky, dokud jsem ho neslízala :D. Čekala jsem však že bude i chutnat a ne jen vonět, což mě zklamalo. Vyhladí i dost popraskané rty, zjemní je a jsou takové jemné, hladké :)
 Myslím že je cenově dostupný, určitě stojí za povšimnutí :)


Jako další tady mám ukázku líčení, které lze použít jako líčení na Valentýna.

S Valentýnským líčením se roztrhl pytel, tak jsem se přidala taky.
Líčení nemusí být vždy sladěno do růžové nebo červené.
 Já osobně moc růžovou na očích nemusím. Snažila jsem se vytvořit takové hravé líčení, aby to nebyla nuda, ale nic přehnaného, co se dá nosit i běžně, ale dá se zároveň použít jako večerní líčení.
Zde je výsledek :)


Na očích mám primer, základní tělový stín, fialový odstín (oba z paletky očních stínů od NYC, ve které naleznete čtyři druhy barevných stínů, dva matné a dva se třpytem. Taky tam naleznete primer a rozjasňovač). 
Dalším stínem je stín od MUF,  gilded 217, na který jsem dělala recenzi v minulém článku. 
Na řasy jsem použila řasenku od MISS SPORTY ze starší edice. Je to objemová řasenka a mám ji ještě v tmavě modrém balení :)

Snad se Vám dnešní "rychlo" článek líbil. 
V dalším článku vám ukážu paletku, stíny, produkty které jsem použila na tohle líčení.

Hezký zbytek dne :)





12 komentářů:

  1. Pěkné líčení :) Baby lips jsem zkoušela jenom ve verzi Electro a byl fajn :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji,

      já mám svůj první BabyLips, je dobrý, akorát já jsem na ty balzámy, které když olízneš, tak i chutnají :D:), ale nestěžuji si na něj :)

      Vymazat
  2. BabyLips vyzkoušený nemám, ale líčení vypadá skvěle :)

    INKA blog

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne líčenie, úplne nádherná kombinácia farieb! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Baby lips mám rada, momentálně mám ve sbírce hned dvoje :-) líčení je hezké. Já jsem letos byla bez očních stínů

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D zvláštní, ja také, baby lips mám jeden, můj první :)

      Vymazat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!