@nicoleblog_cz

24.3.16

Champagne Gold Makeup/Cover Stick By Essence/Oriflame Lipstick

Ahooj,

vítám vás u dnešního článku.

Dnes to bude trošku delší, bude to opět oční makeup, po té taková mini recenze/ukázka korektoru od Essence a rtěnky od Oriflame.

***

Já se snažila vytvořit jednoduché líčení na běžný den, které lze přes den nosit úplně v pohodě.
Líčení je v kombinaci světlého a tmavého stínu.

Klikněte pro zvětšení.
1.
já u více pigmentovaných stínů nepoužívám bázi pod oční stíny. Tak jsem udělala i u nanášení tohoto zlatého champagne stínu. Stín jsem nanesla přes celé víčko až do záhybu oka a nanesla jej i do vnitřního koutku oka.
2.
po té jsem nanesla tmavší stín do očního véčka a stíny spojila.
3.
tmavší stín jsem nenesla i na spodní linku oka, zhruba do 2/3 spodní linky oka a do zbytku spodní linky oka jsem nesla ještě trochu světlého stínu a vše spojila.
4.
na závěr jsem nanesla lehce černou tužku na oči na spodní vodní linku oka a nanesla řasenku. Máme hotovo.

Použila jsem stín č. 4, tmavý oční mono stín od GS, řasenku od GS, tužku na oči.
Tyto stíny jsou od značky MODA.

 ***

Dále bych se s vámi chtěla podělit o tento CoverStick od Essence, který používám už nějaký ten rok a stále se k němu ráda vracím. 
Já jej používám na zakrytí nějakých fleků po akné nebo po neštovicích, které jsem asi před dvěma roky prodělala a zůstaly mi tmavé flíčky, které prostě nechtějí zmizet a on mi ty fleky hezky zamaskuje.
 Je to odstín 03 MATT HONEY, který mi přes zimu i na jaře dokonale sedí. 
V létě i na podzim když mám pleť ještě opálenou ho používám jako rozjasňovač kolem očí, na kruhy pod očima, protože je mi pak odstínem jiný než přes zimu nebo jaro.
Je to tuhý korektor, určitě celý den nevydrží, obzvlášť u mastné pleti, kterou já mám. 
Mě celkově korektory na pleti dlouho nevydrží, ale tohle je dobrá záchrana a cenově dostupná.
Já mám snad už šesté balení a celkem by mě i mrzelo kdyby ho Essence přestala prodávat.
Já ho nanesu na pleť a jemně ho přepudruji a mám hotovo. Takto mi to vydrží ty čtyři hodiny úplně v pohodě :)

 ***

Jako poslední věci tady mám tuto rtěnku a mýdlo od Oriflame
Já tuto rtěnku s mýdlem vyhrála a musím říct, že jsem nevěděla ani o jaký odstín jde, nebo oč jde :D
Vyhrála jsem to na Valentýna, kdy se na mě usmálo po druhé v životě štěstí. 
Jako první věc, kterou jsem kdy vyhrála byla sada zvýrazňovačů, to mi bylo asi 9 let, nevím přesně :D
Tato rtěnka má hezký lososový/korálový odstín, něco mezi tím.
 Je taková krémová, matná určitě není. 
Je to odstín Pink Secret a rtěnka má pevný kovový obal, zlatý, moc hezký. 
Rtěnka je vhodná ke každodennímu nošení, má příjemný odstín i texturu, rty nevysušuje :)
Poslední věc můžete vidět v pozadí u rtěnky. 
Jedná se taky o výhru, která byla k rtěnce.
Je to mýdlo od Oriflame s vůni růže a santalového dřeva.
 Je to lehká, příjemná vůně, ale mýdlo jsem ještě nezkoušela :) Stále jej mám zabalené, hezky voní :)



Snad se dnešní článek líbil a budu ráda za sdílení mé stránky :)

Hezký zbytek dne :)


29 komentářů:

  1. Ty stíny mají neuvěřitelnou barvu a pigmentaci!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to mají, opravdu stačí nanést málo. Já je velice ráda používám. Je jen škoda, že ta dostupnost je taková jaká je.

      Vymazat
  2. Skvělé líčení! :) CoverStick od Essence jsem měla taky a stejně jako ty jsem s ním byla moc spokojená :)


    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Stíny mají super pigmentaci. A líbí se mi, jak líčení zvýraznilo barvu tvých hnědých očí :) :)

    INKA blog

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné líčení :) nenapadlo by mě, že i korektor od Essence může být dobrý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě vyhovuje, záleží na typu pleti a na to, na co ho chceš. Na kruhy pod oči vhodný určitě není :)

      Vymazat
  5. waaau užasné produkty :) velmi pekný blog:) nedáme vzájomné sledovanie? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oh, děkuji :) určitě můžeme, budu ráda za čtenáře :)

      Vymazat
  6. Ty stíny vypadají super! :) I ta rtěnka je moc pěkná... :)

    OdpovědětVymazat
  7. Rúž má nádherný, luxusný obal :)

    OdpovědětVymazat
  8. Oh the colors are super cute!
    very lovely makeup
    xx

    www.sakuranko.com

    OdpovědětVymazat
  9. tiež mám rúž od Oriflame z tejto matnej kolekcie..a neviem sa vynadívať na ten krásny obal..podľa mňa pôsobí úplne luxusne..a ani ten rúž nie jena zahodenie :)) ..mám trošku tmavší odtieň Dark Burgudny..:)

    BeautyMuffin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rtěnka má hezky jarní/letní odstín a ten obal je opravdu krásný :)

      Vymazat
  10. mne sa moc paci ta pigmentacia!

    Pozyvam na letnu GIVEAWAY tu: https://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/05/rexona-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  11. These eyeshadows look gorgeous and the color of the lipstick is amazing! You have a wonderful blog, would you like to follow each other?

    OdpovědětVymazat
  12. Moc pěkné!

    Zvu tě na GA :)

    WWW.DENDYSS.BLOGSPOT.CZ

    OdpovědětVymazat
  13. Tiene majú náádherné farby :)

    Pozývam ťa na letnú Giveaway, ktorá práve prebieha na mojom blogu :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!