@nicoleblog_cz

1.3.16

Jemné denní líčení/NYC/MODA/GS

Ahoooj,

dnes tady mám ukázku takového jemného denního líčení, které já mám ráda. Pod obrázek vám nahážu odkazy na produkty, které jsem já použila :)

Klikněte na obrázek pro zvětšení.
1.
Na celé víčko jsem nanesla primer a odstín č. 1 z paletky NYC.
2.
Do záhybu jsem použila matný stín č. 2 z paletky NYC a rozmazala jsem jej.
3.
Na celý střed víčka jsem použila stín MODA i-shine, takový lososový a pomocí štětce jsem všechny stíny spojila.
4.
Do vnitřního koutku jsem nanesla rozjasnovač z paletky NYC, ten nebyl tuhý jako stín, ale krémový, takže se špatně rozmazal, doporučuji rozjasňovač z vaší paletky, který používáte, nějaký neutrální. Na spodní linku jsem nanesla stín č. 2 z paletky NYC, rozmazala jsem do ztracena.
5.
Na závěr jsem nanesla řasenku od Gabrielly Salvete a máme hotovo.



Použité produkty naleznete zde:


Dnes to bylo rychle bez povídání, tak doufám že se ukázka líbila a navštívíte mou stránku opět příště.
Přeji vám hezký zbytek dne :)

6 komentářů:

  1. Pěkné líčení :) možná by bylo lepší, kdyby by byly fotky o něco větší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ony jsou po kliknutí na obrázek větší, ale takhle mi je zmenšil jinak filtr, takže pro příště budu vědět :D :)

      Vymazat
  2. Krásne líčenie a máš to super nafotené :) Akurát som objavila tvoj blog, zvláštne že až teraz ked pritom ty ten moj sledujes a komentuješ dlhšiu dobu. Každopádne sa mi tvoj blog veľmi páči, si šikovná a len tak ďalej :)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvelé líčenie, ideálne na bežný deň. :) A aj mne by sa páčili väčšie fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, myslím, že po kliknutí na obrázek je to celkem dobře vidět :D ale po příště se polepším :)

      Vymazat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!