@nicoleblog_cz

7.3.16

Má každodenní rutina

Ahoooj,

tak dnes bych se s vámi chtěla podělit o svou každodenní rutinu. O to, co denně používám na svou pleť.

Máme to asi všechny stejné. Po osobní hygieně se vlastně vrhnu rovnou na obličej. Já co udělám jako první je to, že si obličej propláchnu vodou, umyji si obličej. Po té obličej usuším a vyčistím si pleť micelární vodou od Rival de Loop, která mi dokonalé sedí a odstraní nečistoty. Po vyčištění pleti nanesu na oční okolí oční krém od Oriflame, který na mě dojem moc neudělal, ale dávám mu stále šanci. Až ho vypotřebuji, přejdu na jiný. Po té nanesu pleťový krém od Bione, který je naprosto super. Požívám ho i jako podkladovou bázi pod makeup. Ten se rychle vstřebá. Po té nanesu korektor na problematická místa a obličej zapudruji. Korektor mám od Essence, odstín 03 matt honey. Ten mám snad už x-tý, je super. Vše zakryje. Nehodí se však na kruhy pod očima, je tuhý a takový hutnější. Pudr mám od Dermacolu, tohle mám taky už několikáté balení, krásně voní. Nakonec použiji tvářenku taky od Essence, která je hezky přirozená a na běžné líčení stačí. Na závěr přetřu rty Babylipsem od Maybelline, který rty hezky zjemní, vyhladí a dodá jim zdravý vzhled a přidá trochu barvy. Mám hotovo. Po té se učešu,obleču a můžu vyrazit s dcerou do školky.


Možná jste si všimli, že jsem do fotografie nepřihodila třeba tekutý makeup, BB Cream nebo řasenku, stíny apod. Já tohle když jdu do školky nebo do obchodu prostě nepotřebuji. Tekutý makeup nebo BB Cream ani ve své kosmetické taštičce nemám, protože mi tyto věci nevyhovují, nějak jsem k nim nepřilnula. Kompletně se nalíčím i s řasenkou tehdy, když někam jdu nebo prostě na nějakou příležitost. Nebo když vám chci ukázat nějaké mé líčení.

Pokud by jste se na něco chtěli ještě poptat, dejte vědět do komentářů. 

Hezký den :)

20 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Ano, je super, mám ho ráda a navíc je příjemně parfémovaný :)

      Vymazat
  2. Krajkový pudr od Dermacolu je moje láska, miluji jeho vůni a to jak je jemný a příjemný. Pokud bych měla zmínit svoji denní rutinu, určitě u mně nechybí řasenka :) ale zase chybí korektor.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každá to máme jiné :) s pudrem souhlasím, to máme stejné :)

      Vymazat
  3. Pěkný článek :) taky běžně nepoužívám makeup :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho jednou zkoušela, měla jsem pocit takové masky na obličeji. Zdálo se mi, že pleť nemůže dýchat a že mi to ucpává pory :)

      Vymazat
  4. Korektor i tvářenku mám také. S korektorem jsem moc spokojená, už ale dochází, budu si muset pořídit další. Akorát tvářenku jsem si koupila moc tmavou, tka jí moc nepoužívám. Možná až v létě.

    jennytailor

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky vždy nechávám tmavší odstíny až na léto. Někdy to taky v obchodě neodhadnu a koupím tmavší :) Ten korektor mám snad už desátý :D snad ho nikdy nezruší

      Vymazat
  5. Makeup vynechávám, když spěchám. Řasenku používám téměř každý den. Jinak pěkný článek :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já vynechávám makeup úplně, řasenku jednou za čas :)

      Vymazat
  6. Ten krém od Bione se chystám zkusit taky, mám celkem ráda konopnou pleťovou kosmetiku. Přijde mi, že opravdu něco dělá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je super i na noc i jako podkladová báze. Až spotřebuji tento, zkusím i jiný, zatím jsem dost spokojena :)

      Vymazat
  7. Obdivuju všechny lidi, kteří ráno stíhají něco provést se svým obličejem. Já vstávám 20 minut před tím, než vycházím z domu a stihnu tak ranní hygienu, učesat vlasy, obléct se a hodit jídlo do tašky. Jsem ráda za každou minutu spánku navíc a až ve škole zjišťuji, jaké mám kruhy pod očima, nebo že bych si mohla dát taky někdy tvářenku.

    www.piosek.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D myslím si, že každá ženská si těch 10 min na sebe dokáže najít :D Já taky ráno nestíhám, do toho oblékám a chystám dceru takže jsem ráda sama za sebe :D

      Vymazat
  8. Krajkový púder je aj môj oblúbený, skvelá voľba :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Baby lips jsou super, chtěl bych vyzkoušet ten mentolový;)


    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten jsem nezkoušela ale tento mi sedí dokonale :)

      Vymazat
  10. Micelárnu vodu asi vyskúšam. :) pekný článok, ja väčšinou nestíham :/

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!