@nicoleblog_cz

21.3.16

Mé líčení/My makeup tutorial/MODA/Essence/GS/MUF

Ahoooj,

dnes vás vítám u další ukázky mého denního líčení.

Jedná se o kombinaci mléčné čokolády s efektem, který připomíná holubí modř. 
Předem se omlouvám za kvalitu fotek. je to foceno schválně takto aby vynikl efekt stínů.

 Použité produkty  vám opět nahážu pod popis obázku :)

Klikněte pro zvětšení.


1.
Jako první jsem nanesla nejsvětlejší stín z paletky Freedom stunning smokes odstín č. 1  a nanesla jej na celé víčko.
2.
Po té jsem nanesla zapečený mléčný stín od Essence, který už v prodeji není. Nanesla jsem stín na spodní linku oka a vytáhla až do záhybu oka. 
3.
Když jsem vše vystínovala, rozmazala, přišel na řadu stín MODA, který má krásný efekt, který připomíná holubí modř. Stín stačí nanést v malé vrstvě a udělá takový krásný efekt. Stín jsem vytáhla až skoro k záhybu oka a spojila s mléčným stínem.
4.
Jako poslední jsem nanesla světlý "šampáňo" stín do vnitřního koutku. Na spodní linku jsem nanesla lehce černou tužku na oči a vše jsem zakončila řasenkou.


Použité produkty:
 MODA holubí modř swatch MODA holubí modř
Essence zapečený stín Essence zapečený stín
Freedom stíny Freedom oční stíny
Řasenka Gabriella Salvete řasenka
tužka na oči

Já opět nepoužila podkladovou bázi, protože u některých očních stínů to není potřeba. Jako třeba u těchto.

Myslím si, že líčení je vhodné i k nošení přes den. Není ani moc výrazné.

Snad se malá ukázka líbila.

Přeji hezký zbytek dne :)


11 komentářů:

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!