@nicoleblog_cz

10.3.16

Mé úlovky part III/Rimmel, MODA

Ahoooj,

tak dnes máme "skoro" pátek a já vám přináším článek s mými úlovky.

Jako první tady mám rtěnku od značky Rimmel, která mě zaujala svým odstínem. Já jsem na ní narazila v drogérií Rossmann a místo nových rtěnek mě právě zaujala tahle, která je taková do hněda.
Ty nové rtěnky jsou na mě až moc výrazné a červené a takové... No nevím. Třeba alespoň jedné z nich dám šanci :D :)
Tato rtěnka má taková perlový efekt, který na rtech nezaznamenáte.
Je dobře pigmentovaná a na rtech je spíš matnější než lesklá.
Je to rtěnka ze starší edice, ale já ji mám ráda :)
Má takový hnědý odstín, který k opálené pleti v létě sedne dokonale. Dá se použít na jemné i výraznější líčení, kdy máte oči výrazné a potřebujete to doladit něčím decentním, ale aby to šlo vidět. Stačí malá vrstva. Dobře drží, zvládla i oběd :)

***

Jako další tady mám opět moje miláčky od značky MODA. 
Jsou to tyto dva oční stíny, které jsou opět naprosto božíí.
Já tyto stíny mám ráda kvůli jejich pigmentaci a prostě proto jaké jsou a kdybych mohla, koupila bych je všechny.
První je takový v odstínu šampusu se zlatými odlesky vhodný na celé víčko i do koutku vnitřního oka. Krásný.
Jako druhý tady mám takový švestkový, fialový s modrými odlesky. Opět krásný odstín. Tento podobný odstín má i myslím Makeup Freedom ve svých mono stínech. 
Oba jsou opět krásně pigmentované, dobře drží.
Mám ráda takové ty stíny s efekty.
Tyto stíny jdou špatně sehnat, protože je po nich malá poptávka. Je to neznámá značka, ale jakmile bude u nás tady v drogérií nová várka těchto stínů, pár si jich zase dokoupím. Některé, které jsem chtěla už nebyly.
Mám jich jen pár, ale parádu dokáži nadělat, co myslíte?

Byl by o tyto stíny zájem mezi mými čtenáři? Určitě by bylo k dispozici více barevných odstínů :)

Hezký den :)

12 komentářů:

  1. Na tu rtěnku jsem se už několikrát dívala, ale nakonec jsem usoudila, že je pro mě příliš hnědá. Oční stíny jsou hezké, ale já si vystačím s tím, co mám. Jsem spíš na rtěnky než na stíny :-)

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mě zase tento odstín nevadí, mám tmavší pleť, takže super. Já mám ráda jak stíny, tak i rtěnky :)

      Vymazat
  2. Ty stíny vypadají zajímavě, o téhle značce jsem opravdu nikdy neslyšela.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, že je nikdo nezná. Jsou super :)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. JJ, je super. Navíc teď když jsem byla v Rossmannovi měli ji ve výprodeji, kdybych to věděla .... :D

      Vymazat
  4. Tu rtěnku mám, ale v takovém tmavě fialovém odstínu a vypadá fakt suprově!!!

    INKA blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jsou super. Na fialovou moc nejsem, ale koukala jsem se i po těchto odstínech, byly hezké :)

      Vymazat
  5. Rtěnka vypadá moc dobře, i když pro mě by asi tento odstín nebyl. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rimmel má v nabídce různé odstíny, určitě by jsi našla ten svůj :)

      Vymazat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!