@nicoleblog_cz

26.3.16

Milujeme barvy/Jarní/Velikonoční líčení/Rimmel London lipstick

Ahoooj,

jak víte, první Jarní den už je za námi a s jarem přichází i Velikonoce.

Já se pokusila taky od takové jarní/Velikonoční líčení s nádechem jara. 
Líčení není na běžné nošení, ale jako inspirace k vybarvení se na Velikonoce to může být dobrá.

Já abych pravdu řekla nemám ráda na očích moc výrazné barvy, protože jsem sama pro neutrální barvy, které můžu nosit i přes den.

Tohle líčení můžete kombinovat s libovolnými barvami, které se líbí vám. Já opět zvolila stíny od značky MODA, které ráda používám kvůli jejich vysoké pigmentaci.

***

Klikněte pro zvětšení.

1.
do očního véčka směrem k záhybu jsem nanesla zelený stín. Ten zelený stín jsem použila u na spodní linku oka zhruba tak do 2/3 (obrázek č.4).
2.
na pohyblivé víčko směrem k vnitřnímu oku jsem nanesla lososový stín a stíny spojila.
3.
do záhybu oka jsem nanesla světle modrý stín, který připomíná holubí modř pro své modro-fialové odlesky, vše jsem spojila.
4.
do vnitřního koutku jsem nanesla champagne/gold stín, který jsem nanesla i na zbylou třetinku spodní linky oka. Nanesla jsem řasenku.

K tomuto barevnějšímu líčení bych asi zvolila nějakou rtěnku, ne výraznou, spíš nějakou v nude odstínu.

Použité produkty:
MODA i shine oční stíny
Řasenka Mary Kay

Všechny produkty můžete dohledat na mém blogu.

***

Dále bych se s vámi chtěla podělit o tuhle mou "malinovku" od Rimmelu.

Rtěnku lze nosit v kombinaci s jemným líčením kdy oči nejsou tak výrazné.
Tato rtěnka je celkem dost krémová, matná rozhodně není. 
Je dost pigmentovaní a můžu říct že vydrží i menší sváču. 
Já tuto rtěnku koupila těsně předtím než se v drogériích objevily nové rtěnky od Rimmelu. 

Klikněte pro zvětšení.

Já doufám, že se článek líbil.

Jaké barvy na jaro preferujete vy?

U mě to jsou jemné, neutrální, nude odstíny, které mohu nosit i na běžný den, ale ráda mám i v "kosmetické taštičce" nějaký ten barevný kousek do sbírky :) Jak rtěnky, tak oční stíny...

Někdy se líčím tak, aby mi to ladilo s oblečením :)

Hezký zbytek dne :) N.

10 komentářů:

  1. Jééé tuhle rtěnku mám taky a jsem s ní spokojená! :)

    Jinak líčení se mi líbí - pěkné je použití modrýych stínů i na řasách :)

    INKA blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten stín na řasách je z toho jak jsem nanášela ty stíny :D ale to nevadí :) Tu rtěnku mám taky ráda :)

      Vymazat
    2. Vypadá to jako účel :D Vypadá to dobře náhodou :)

      INKA blog

      Vymazat
  2. Pěkné líčení :) rtěnku mám taky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Takéto farebné líčenie nie je nič pre mňa, ale rúž je krásny :) Kika – Blog for smile

    OdpovědětVymazat
  4. Hezká kombinace líčení :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ale na běžné nošení to asi není, alespoň pro mě :D:)

      Vymazat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!