@nicoleblog_cz

16.3.16

Novinky MUR

Ahoooj, 

já vás vítám u novinek od MUR. 

Bude to celkem krátké, je to spíš takové přiblížení nových produktů cenově dostupných i u nás, které vypadají moc krásně a některé mají i nový design.

Tuto značku můžete zakoupit v drogérií Rossmann a na internetových stránkách.

Přibližné ceny a dostupnost produktů můžete sledovat zde:

Tyto novinky se dají zatím zakoupit na internetovém obchodě v zahraničí, i nás jsou malinko pozadu ( asi o měsíc).

Čekají nás jak nové tvářenky, rozjasňovače, paletky, bronzery, rtěnky tak i nové štětce,balzámy na rty a nesmí chybět i pečující kosmetika.

Myslím si, že tyto novinky stojí za trochu pozornosti, co myslíte? :)
















Mě nejvíce zaujaly tvářenky, rtěnky v nových obalech a taky paletka 30-ti očních stínů stínů (ta ve zlatém obalu). A co vás?

Určitě bych uvítala i novinky od značky MUF, která je taky super :)


Hezký den :)



10 komentářů:

  1. Mě nejvíce zaujala paletka stínů Fortune Farvours the brave :-)

    OdpovědětVymazat
  2. tieto novinky vyzerajú veľmi luxusne a najmä tie paletky tieňov :)
    Drew's Beauty
    Narodeninová giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. Přiznám se, že od značky Revolution mám vyzkoušené jenom oční stíny a nejsou špatné :)

    Ale líbí se mi i ty odstíny rtěnek :)

    INKA blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě taky, i ty obaly mají krásné.

      Vymazat
  4. Rtěnky v novém kabátku vypadají moc hezky :)

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!