@nicoleblog_cz

14.3.16

Oči jako čokoláda/chocolate eyes

Vítám vás u mého dalšího článku.

Dnes jsem se zaměřila na zvýraznění mých očí.

Zkusila jsem udělat něco ve stylu kouřového líčení v barevných odstínech mléčné/hořké čokolády.

Klikněte pro zvětšení

1.
jako první věc, kterou jsem udělala byla ta, že jsem nanesla na víčko bázi pod stíny z paletky od NYC, která být nemusela, ale já ji nanesla aby ty barvy vynikly a držely. Na celé víčko z paletky Freedom stunning smokes jsem použila krémový stín č. 1, rozmazala jsem ho po celém víčku až směrem k obočí a po té jsem nanesla tmavší stín č. 3 taktéž na celé pohyblivé víčko. Pomocí stínovacího štětce jsem tyto dva stíny rozmazala až do části záhybu oka.
2.
do očního véčka jsem nanesla stín od L'Oreálu, který jsem opět pomocí stínovacího štětce spojila se zbytkem stínů a vytvořila přechod mezi tmavými a světlými stíny.
3.
stín od L'Oreálu jsem použila taky do 2/3 spodní linky oka a vytáhla nahoru. Do záhybu oka jsem také nakonec nanesla pro efekt i odstín č. 2 z paletky Freedom stunning smokes a všechny stíny spojila.
4.
do vnitřního koutku oka jsem nanesla stín z paletky Freedom stunning smokes č. 10 a na spodní vodní linku oka jsem nanesla černou tužku na oči. Na konec jsem nanesla už jenom řasenku a máme hotovo :)

 Použité produkty
Musím říct že tato paletka od Freedom mi úplně sedí. Dají se s ní vytvořit jak líčení výrazná tak i jemná. Navíc je za pár korun a se skvělou pigmentaci :)


Snad se dnešní článek líbil a budu ráda když sem zabloudíte i příště :) hezkéé pondělí všem! 

16 komentářů:

  1. Takové hnědé líčení mám nejradši:) máš to tu moc hezký, vzájemné sledování?:) secret-diary-of-beauty.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji,

      taky když "někam" jdu tak se nalíčím asi nějak takto. Hodí se to ke všemu :)

      Vymazat
  2. Tak tyto stíny mi vážně moc sedí, krásně ti vyniká barva.

    jennytailor

    OdpovědětVymazat
  3. Možná bych nedávala tolik stínů na spodní víčko, ale jinak to vypadá dobře :)

    INKA blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To možná dělají i kruhy pod očima :D a děkuji :)

      Vymazat
  4. Krásné líčení, mám takové taky moc ráda, pro hnědoočky super :)

    OdpovědětVymazat
  5. Hezké líčení, vypadá jednoduše ale já bych to tvořila hodinu :-) jsi šikovná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale to určitě ne, Je nutné však vědět, jaké líčení si představuješ a s jakými odstíny to chceš kombinovat. Mě to taky ze začátku taky trvalo :D teď to mám během 5ti minut a děkuji :)

      Vymazat
  6. takéto tiene mám úplne najradšej :) vyzerá to super

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také a dá se to použít i na běžný den, takže super :)

      Vymazat
  7. Povedlo se.:-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!