@nicoleblog_cz

7.3.16

Šumivé bombičky do vany

zdroj blesk.prozeny.cz

Jak jste si mohli asi všimnout, teď letí tzv. šumivé bombičky do vany.

Nevím jak vás, ale mě tyto bombičky uchvátily. Já jenom tady postnu takový malý návod, který jsem našla na portále www.prozeny.cz

Ty bombičky jsou celkem drahá záležitost a po shlédnutí tohoto videa si je budete moci vyrobit klidně doma a levněji.

Můžete si udělat různé tvary různých barev a vůní, je jen zapotřebí trochu fantazie :)

video šumivé bombičky - zdroj www.prozeny.cz

Bombičky jsou super dárkem pro ty, kteří si rádi dopřávají dlouhé relaxační koupele, jako můj přítel :D a navíc se můžete pochlubit svým výtvorem :)

Já do toho asi půjdu, a co vy? :)

7 komentářů:

  1. Těchto návodů už jsem viděla a četla spousty, ale asi na to nemám vyrábět si kosmetiku doma, možná se k tomu ale časem dopracuji. Nicméně bomby jsou super a mám je moc ráda i když doma nemám vanu a takové vychytávky do koupele si nosím sebou k rodičům, kde vana je :) tam jezdím jednou měsíčně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zase vanu mám, ale mám radši sprchu. Ale tyto bombičky bych si stejně udělala a zkusila :)

      Vymazat
  2. koupelové bomby mám moc ráda. Kupuju je a zkoušela jsem i vyrábět. Vlastně mám ráda všechny přísady do koupele :-)

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  3. Koupelové bomby jsem ještě nezkoušela, ale vždycky na ně v obchodě koukám. Tak bych je možná mohla zkusit vyrobit.

    jennytailor

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyzkoušej, taky zkusím, Snad se povedou :)

      Vymazat
  4. Koupelnové bomby používám a je pravda, že je to trochu drahý špás :D

    Díky za návod :))))

    INKA blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to je. Myslím, že to vyjde celkem levně a můžeš mít jaké chceš :)

      Vymazat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!