@nicoleblog_cz

9.3.16

UMA kosmetika


Ahoooj,

dnes bych vám chtěla napsat něco o kosmetice UMA.
Tuto kosmetiku můžete najít třeba v drogérií Teta s novým logem. 
Já do Tety jednou zavítala a opět nedošla s prázdnou. Odnesla jsem si oboustranný lak na nehty a dvoje oční stíny.


Jeden je takový vínovo-hnědý druhý bych přirovnala k meruňkové barvě. Oba jsou s nenápadným třpytem, který na oku však nezaznamenáte. Tyto stíny jsou na oku matné a hodí se spíš do záhybu a na spodní linku oka. Pigmentace je taková dostačující. Nic moc extra. Mě to však nevadí. Já tyto stíny nepoužívám na celé víčko, ale opravdu jenom na vystínování, do záhybu a na spodní linku oka. 


Jako další tady mám tento lak na nehty. Na jedné straně dobře pigmentovaný lak, stačí dvě vrstvy a na druhé straně lak se třpytkami. S touto kombinací lze vytvořit hezký efekt na nehtech. Já mám  na nehtech lak už třetí den a po třech dnech ještě celkem dobře drží, ale už ztratil na lesku.

Stíny si netroufám doporučit. Já od nich moc nečekala ani nečekám, ale myslím si, že jsou zase lepší než nové matné mono stíny od Essence s takovým tím reliéfem (co se týče kvalitou z drogérie).
Lak je celkem dobrý, ale asi do něj znovu nepůjdu. Mám ráda laky, které se pořádně lesknou.

A co vy? Máte doma nějaký produkt od Umy? :)



10 komentářů:

  1. Já mám od Umy ráda produkty na rty, hlavně jejich matné lesky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsem nezkoušela. Měli výprodej, skoro prázdný stojan. Akorát tam byly makeupy, ty mě ale nezajímají, tak příště :D :)

      Vymazat
  2. Pěkný článek :) od Umy jsem zatím nic nezkoušela, ale docela mě zaujal ten lak :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ten je v Tetě jako výprodejový, tak koukni, snad stihneš koupit :) mají i jiné odstíny

      Vymazat
  3. Super článek, taky mám doma několik uma kousků.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou mé první. Mám raději Essence, jsou kvalitnější, aspoň pro mě :)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. No, mají ji v drogérií Teta, tak zkus kouknout, třeba tě něco zaujme :)

      Vymazat
  5. Ten poslední lak nevypadá ani jako lak na nehty :D Měla bych strach, že si ho spletu třeba s leskem na rty nebo pigmentama na rty :D

    INKA blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D:D no já taky prvně myslela že je to lesk :D

      Vymazat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!