@nicoleblog_cz

20.4.16

Essence matte lipliners/konturovací tužky na rty

Ahoooj,

dnes to bude trochu "konturkové", protože já si pro vás připravila takovou menší recenzi na tyto konturovací tužky,které jsem si velice oblíbila. Celkově jsem si oblíbila ten "efekt" matných rtů.

Klikněte na fotku pro zvětšení.

***

Jedná se o tužky od značky Essence, které můžete najít v drogérií DM, Teta, Rossmann... Tužky stojí do 30-ti korun, což je paráda. 
Já mám čtyři odstíny těchto tužek:
15 honey berry
05 soft berry
08 red blush
06 satin mauve
Ty tužky jsou matné. Na rtech vydrží opravdu dlouho a přežije dokonce i oběd, velkou sváču, pití...
Důležité je aby na rtech nebyly "šupinky" nebo aby rty nebyly příliš vysušené, popraskané. 
Já to dělám tak, že si rty před nanesením tužky lehce přejedu balzámem, rozetřu balzám přes celé rty prstem a vyhladím ty rty. Po té nanesu tužku a výsledek je naprosto super.
Zde můžete vidět "v akci" odstín 05 soft berry, který jsem si naprosto zamilovala.

Určitě bych po nějaké z těchto tužek koukla. Myslím, že je na výběr asi z šesti barevných odstínu. Drží fakt dobře, dají se kombinovat jak s matnými rtěnkami tak i rtěnkami s leskem. Jsou super. Možná takové mínus je to, že to balení těch tužek je velice malé, rychle se spotřebuje :)
 Plus jim samozřejmě dávám za cenu, výdrž, pigmentaci, odstíny.

Vlastníte nějakou z těchto tužek? 

Doufám že se vám info-recenze líbila a budu ráda když mou stránku navštívíte i příště.

Budu ráda, když se připojíte ke sledování mého blogu. Přihlásit se můžete v pravém panelu pod nadpisem "READERS" :)

Hezký zbytek dne!
NB.



13 komentářů:

  1. Konturky Essence jsou skvělé. Nestojí moc a mají skvělou výdrž i pigmentaci. Vlastním dva kousky.
    Budu ráda, když navštívíš můj blog Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já asi dokoupím ten zbytek :) jsou pecka. Prý jsou dobré i tužky od MAC :) ale MAC mám daleko :)

      Vymazat
  2. Konturky mam i ja a jsou skvele vsechny ;)

    Andreablog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si ještě zbytek asi dokoupím, jsou pecka!

      Vymazat
  3. Taky se u mě najde pár konturek od Essence, protože jsou levné a zároveň mají dobrou pigmentaci. Používám je jako podklad pod rtěnky a spokojenost! :) :)
    Díky za článek

    INKA blog

    Zvu tebe a tvé čtenářky na soutěž (končí 31.4.)
    INKA blog soutěž o 5 kosmetických cen

    OdpovědětVymazat
  4. Za mě jsou to jedny z nejlepších konturek v drogérce :-)

    The Word of Makeup

    OdpovědětVymazat
  5. Great post!!!
    Would you like to follow each other? let me know and I follow you back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpovědětVymazat
  6. Tuzky na rty ja nepouzivam.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  7. za mňa asi najlepšie kontúrky v drogérii..milujem odtieň Satin Mauve..mám doma 3 kusy. Bojím sa,že ju prestanú vyrábať a ja neviem čo by som bez tejto farbičky robila :D

    BeautyMuffin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D nad tím jsem taky už uvažovala, že si koupím nějaké do zásoby

      Vymazat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!