@nicoleblog_cz

27.4.16

Mé líčení/Dark Glossy Make-up/Freedom/GS/e.l.f

Ahooj , holčinky!

Dnes po delší době tady pro vás mám foto návod na líčení, které můžete zkusit i vy samy doma!

Tohle líčení je vhodné spíš na večer, když někam jdete, ale i pro ty, které se nebojíte výrazné líčení nosit i přes den.

Na celé líčení jsem použila paletku stínů od značky Freedom, rozjasňujíci oční stín od značky e.l.f., řasenku GS, černou tužku na oči.

***

Klikněte pro zvětšení obrázku! Po zvětšení se vám obrázek zobrazí ve větší kvalitě!

Výsledek mého líčení.

Foto návod.
1.
já vždy začínám tím, že si na víčko nanesu takový ten základní tělový odstín. Je to odstín č. 1 z paletky Freedom. 
2.
do záhybu oka jsem nanesla takový starorůžový stín č. 8 a po té nanesla čokoládový stín č. 3.Stíny jsem do sebe spojila a vytvořila si takový základ na kouřové líčení. Střed pohyblivého víčka jsem nechala čistý.
3.
stín č. 3 jsem také nanesla na 2/3 spodní linky oka. Střed pohyblivého víčka máme čistý.
4.
do očního véčka jsem nanesla černý stín č. 12, který jsem vytáhla až do záhybu oka, na spodní linku oka, stíny jsem spojila.
5.
do vnitřního koutku oka jsem nanesla rozjasňujíci stín od značky e.l.f., nanesla jsem černou tužku na oči, kterou jsem použila na spodní vodní linku oka.
6.
opět jsem použila tělový stín č. 1, kterým jsem si "vyčistila"místo pod obočím, ztupila ostré hrany v líčení. Na závěr jsem nanesla řasenku. Máme hotovo!! 

Použité produkty naleznete zde:



Ukázka použitých očních stínů.

Tak co, jak se vám líčení líbí? Mě moc, přijde mi to jako decentní líčení, kterým nic nezkazíte :)

Já mám paletky Freedom velice ráda, protože mají skvělou pigmentaci a výdrž i bez báze pod oční stíny. Navíc nepráší, neopadávají! 
V drogériích Teta navíc mají na paletky těchto stínů 25% slevu, což dělá nějakých 50 Kč a to je pořád lepší než drátem do oka!:)
 (Akce je uvedena v Teta letáku!)

Přeji vám hezký zbytek dne! :)





9 komentářů:

  1. Moc hezké líčení.. Já se nejčastěji líčím podobně, jako ty! Hnědé stíny u mě mají největší spotřebu, hihi.. :))

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, abych pravdu řekla tak já mám doma převážně stíny v hnědých odstínech, ty využívám nejčastěji :)

      Vymazat
  2. Já osobně jsem na stíny levá:D A proto je nepoužívám, ale když už tak takové hnědo něco jako máš ty;)

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, hlavně na tmavší odstíny, se kterými se učím pracovat :D Mám však ráda přirozenější styl líčení, běžně stíny nenosím, ale ráda zkouším, co se s nimi dá vytvořit :)

      Vymazat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!