@nicoleblog_cz

8.4.16

Mé úlovky/MODA/Flormar/Oriflame

 Ahooj,

já vás vítám u mých dalších úlovků. 
 Já si moc dekorativní kosmetiky nekupuji a když už, tak to jsou převážně oční stíny a  rtěnky popřípadě korektor. 
Mám ráda stíny s větší gramáží a ne jenom stíny, ale i pudry, tvářenky apod., protože déle vydrží, to je jasné.
Vybírám si barvy podle toho, jak se je mně hodí a s čím je mohu zkombinovat (oblečení, jiná kosmetika apod...)
Mám ráda spíš tlumenější odstíny, ale ty zářivé barvičky se přede mnou také neschovají :)

***


Dnes to nebude moc o barvičkách. Já už dlouho sháněla nějakou fajn řasenku a karamelový stín + nějaký vínový.
Tyto věci jsem možná už našla, ale víte jak to je. Říkáte si, že snad nemůže být hezčího odstínu a hle, i tak se vždy najde, který vás zaujme a musíte ho mít :)


Já si nechala u nás ve městě přes jednu známou z drogérie objednat tento stín od Flormaru. Je takový vínový s metalickými/kovovými odlesky, který má na obalu č. 21, má 4g. 
Je takový jemný až sametový, je potřeba ho nanášet vhodným štětečkem aby neopadával. Je celkem dobře pigmentovaný, na oku vypadá i samotný moc hezky.

***


Další věc... Mé oblíbené stíny od značky MODA, které už jsou bohužel (pro mě) doprodejem. A já si je tak oblíbila...
Tohle je můj stín č. 8, mám jich osm a nejraději bych je měla všechny.
Tohle je takový karamelový odstín, lesklý a neopadává, hezky drží a je výborně pigmentovaný i bez báze, kterou já u těchto stínů nepoužívám. 
Pokud na tyto stíny, na tuto značku narazíte, určitě neváhejte :)

***


Jako další věc tady mám tuto řasenku od Oriflame. Já jsem využila toho, že mám Oriflame studio pět minut chůze od baráku :D a vyměnila jsem svou starou řasenku za novou a dostala jsem od nich tuhle novinku Hypnotic Depth Mascara.


Ta řasenka slibuje extrémní délku, plnost barev, To vše splňuje. Jak můžete vidět, má takový ten plastikový kartáček, který není vůbec špatný.
Řasenka se sním dobře nanáší a na kartáček se nedostane zbytečně moc řasenky. Řasy zvýrazní, celkem i prodlouží, oddělí, ale při nanášení více vrstev řasenky může lehce řasy slepovat :)

Ještě jedna věc k této řasence. Určitě nedoporučuji chodit do sprchy nebo do bazénu či ven do deště s touto řasenkou na očích. 
Není to voděodolná řasenka a jen tak pomocí vody ji z očí nedostanete. 
Vždy před aktivitami, které souvisí nějak s vodou doporučuji tuto řasenku nejprve odlíčit pomocí odličovače očí (pro dobro ručníků). 

Oriflame má v nabídce z této řady i objemovou řasenku a ještě voděodolnou řasenku. V katalogu budou stát kolem 150Kč.

Tuto řasenku si váhám doporučit, dělá opravdu hezké řasy :)

***

Tak, snad se článek líbil a přeji vám hezký víkend :)








Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!